Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient. Adjudicació número 2010/05/90 i altres.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 6557 de 04.07.2011 | |
Número identificador: | 2011/7603 | |
Referència Base de Dades: | 007803/2011 | |
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria Infraestructures, Territori i Medi Ambient Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis , Adjudicació
Adjudicació número 2010/05/90 i altres. [2011/7603]
Resolució de 28 de juny de 2011, de la Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient, per la qual es fan públiques les formalitzacions de contracte que a continuació es mencionen (2010/05/90 i altres), de conformitat amb el que establix l'article 138 de la Llei de Contractes del Sector Públic i en la disposició final segona del Reial Decret 817/2009, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007, de Contractes del Sector Públic.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/05/90.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: pla integral d'accessibilitat bàsic a Vinaròs. (PIP)
c) Lot: N.
d) CPV: 45200000-9.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 31.01.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 2.092.736,66 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.773.505,64 euros. Import total: 2.092.736,66 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 27.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 31.05.2011.
c) Contractista: Ombra Contratas y Gestiones de Promociones Inmobiliarias SLU- Edificaciones Castelló, SA, UTE. Llei 18/1982.
d) Import d'adjudicació: import net: 1.463.142,16 euros. Import total: 1.726.507,75 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/05/207.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servici.
b) Descripció: mercat municipal, àrea comercial i sala d'usos múltiples a Torrent. Direcció d'obra, direcció d'execució d'obra i coordinació de seguretat i salut. (PIP)
c) Lot: N.
d) CPV: 74000000-9
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV, BOE, DOUE.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació:29.10.2010, 04.11.2010, 29.10.2010.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 436.736,01 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 370.115,26 euros. Import total: 436.736,01 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 26.05.2011.
c) Contractista: Urbanistas Ingenieros, SA, e Ignacio Belenguer Zamit y Asociados, SL, UTE. Llei 18/1982.
d) Import d'adjudicació: import net: 314.425 euros. IVA import total: 371.021,5 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/73.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - urbanització dels accessos a Miraflor des del Verger als Poblets (Alacant).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 01.02.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 251.809,55 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 213.397,92 euros. Import total: 251.809,55 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 17.06.2011.
c) Contractista: Pavasal empresa constructora, SA.
d) Import d'adjudicació: import net: 192.933,06 euros. Import total: 227.661,01 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/132.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - projecte d'execució de reurbanització dels carrers Covazma Norte a Godella (València).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.12.2010.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 919.089,61 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 778.889,50 euros. Import total: 919.089,61 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 18.04.2011.
b) Data de formalització del contracte: 26.05.2011.
c) Contractista: Enrique Ortiz e Hijos, SA.
d) Import d'adjudicació: import net: 634.872,83 euros. Import total: 749.149,94 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/193.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - projecte de remodelació de l'avinguda d'Europa. Fase 2. Calp (Alacant).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 28.12.2010.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 1.818.591 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.541.178,81 euros. Import total: 1.818.591 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 10.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 24.05.2011.
c) Contractista: Constructora Hormigones Martínez, SA.
d) Import d'adjudicació: import net: 1.365.792,66 euros. Import total: 1.611.635,34 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/241.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - millores en la xarxa viària i sistema hidràulic de fonts ornamentals a Xàtiva (València).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 12.01.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Pressupost base de licitació. Import net: 503.725,89 euros. Import total: 594.396,55 euros.
6. Formalització del contracte.
a) Data d'adjudicació: 09.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 24.05.2011.
c) Contractista: Asfaltos Guerola, SAU.
d) Import d'adjudicació: import net: 443.782,51 euros. Import total: 523.663,36 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/243.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - urbanització per a la connexió de xarxa viària urbana c/ Somadilla. Ayora (València).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 08.02.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 687.186,75 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 582.361,65 euros. Import total: 687.186,75 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 08.06.2011.
c) Contractista: Romefer, SL.
d) Import d'adjudicació: import net: 518.301,29 euros. Import total: 611.595,52 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/09/244.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obra.
b) Descripció: PIP - Rotonda a la Ronda Nord (l'Alcúdia).
c) Lot: N.
d) CPV: 45233120-6.
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 05.01.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 269.442,49 euros.
5. Pressupost base de licitació. Import net: 228.341,09 euros. Import total: 269.442,49 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 04.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 03.06.2011.
c) Contractista: Levantina Ingeniería y Construcción, SL.
d) Import d'adjudicació: import net: 194.866,29 euros. Import total: 229.942,22 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.
c) Número de l'expedient: 2010/13/225.
d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servici.
b) Descripció: direcció d'obra plataformes reservades del transport públic a Castelló. Fase I. Tram c/ Columbretes - camí Serradal.
c) Lot: N.
d) CPV: 74231100-8
e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.
f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.01.2011.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4. Valor estimat del contracte: 1.022.064,20 euros.
4. Pressupost base de licitació. Import net: 866.156,10 euros. Import total: 1.022.064,20 euros.
6. Formalització del contracte
a) Data d'adjudicació: 23.05.2011.
b) Data de formalització del contracte: 21.06.2011.
c) Contractista: Comaypa, SA - Initec Infraestructuras, SA, UTE (UTE Columbretes Serradal).
d) Import d'adjudicació: import net: 736.232,69 euros. IVA import total: 868.754,57 euros.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.
València, 28 de juny de 2011.- La consellera d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient: Isabel Bonig Trigueros.