Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient. Adjudicació número 2010/05/90 i altres.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6557 de 04.07.2011
Número identificador:  2011/7603
Referència Base de Dades:  007803/2011
 



Adjudicació número 2010/05/90 i altres. [2011/7603]

Resolució de 28 de juny de 2011, de la Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient, per la qual es fan públiques les formalitzacions de contracte que a continuació es mencionen (2010/05/90 i altres), de conformitat amb el que establix l'article 138 de la Llei de Contractes del Sector Públic i en la disposició final segona del Reial Decret 817/2009, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007, de Contractes del Sector Públic.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/90.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: pla integral d'accessibilitat bàsic a Vinaròs. (PIP)



c) Lot: N.

d) CPV: 45200000-9.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 31.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 2.092.736,66 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.773.505,64 euros. Import total: 2.092.736,66 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 27.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 31.05.2011.

c) Contractista: Ombra Contratas y Gestiones de Promociones Inmobiliarias SLU- Edificaciones Castelló, SA, UTE. Llei 18/1982.

d) Import d'adjudicació: import net: 1.463.142,16 euros. Import total: 1.726.507,75 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/207.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servici.

b) Descripció: mercat municipal, àrea comercial i sala d'usos múltiples a Torrent. Direcció d'obra, direcció d'execució d'obra i coordinació de seguretat i salut. (PIP)

c) Lot: N.

d) CPV: 74000000-9

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV, BOE, DOUE.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació:29.10.2010, 04.11.2010, 29.10.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 436.736,01 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 370.115,26 euros. Import total: 436.736,01 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 26.05.2011.

c) Contractista: Urbanistas Ingenieros, SA, e Ignacio Belenguer Zamit y Asociados, SL, UTE. Llei 18/1982.

d) Import d'adjudicació: import net: 314.425 euros. IVA import total: 371.021,5 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/73.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - urbanització dels accessos a Miraflor des del Verger als Poblets (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 01.02.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 251.809,55 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 213.397,92 euros. Import total: 251.809,55 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 17.06.2011.

c) Contractista: Pavasal empresa constructora, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 192.933,06 euros. Import total: 227.661,01 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/132.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - projecte d'execució de reurbanització dels carrers Covazma Norte a Godella (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 919.089,61 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 778.889,50 euros. Import total: 919.089,61 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 18.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 26.05.2011.

c) Contractista: Enrique Ortiz e Hijos, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 634.872,83 euros. Import total: 749.149,94 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/193.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - projecte de remodelació de l'avinguda d'Europa. Fase 2. Calp (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 28.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.818.591 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.541.178,81 euros. Import total: 1.818.591 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 10.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 24.05.2011.

c) Contractista: Constructora Hormigones Martínez, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 1.365.792,66 euros. Import total: 1.611.635,34 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/241.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - millores en la xarxa viària i sistema hidràulic de fonts ornamentals a Xàtiva (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 12.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 503.725,89 euros. Import total: 594.396,55 euros.

6. Formalització del contracte.

a) Data d'adjudicació: 09.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 24.05.2011.

c) Contractista: Asfaltos Guerola, SAU.

d) Import d'adjudicació: import net: 443.782,51 euros. Import total: 523.663,36 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/243.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - urbanització per a la connexió de xarxa viària urbana c/ Somadilla. Ayora (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 08.02.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 687.186,75 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 582.361,65 euros. Import total: 687.186,75 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 08.06.2011.

c) Contractista: Romefer, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 518.301,29 euros. Import total: 611.595,52 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/244.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP - Rotonda a la Ronda Nord (l'Alcúdia).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 05.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 269.442,49 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 228.341,09 euros. Import total: 269.442,49 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 04.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 03.06.2011.

c) Contractista: Levantina Ingeniería y Construcción, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 194.866,29 euros. Import total: 229.942,22 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/13/225.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servici.

b) Descripció: direcció d'obra plataformes reservades del transport públic a Castelló. Fase I. Tram c/ Columbretes - camí Serradal.



c) Lot: N.

d) CPV: 74231100-8

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.022.064,20 euros.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 866.156,10 euros. Import total: 1.022.064,20 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 23.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 21.06.2011.

c) Contractista: Comaypa, SA - Initec Infraestructuras, SA, UTE (UTE Columbretes Serradal).

d) Import d'adjudicació: import net: 736.232,69 euros. IVA import total: 868.754,57 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



València, 28 de juny de 2011.- La consellera d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient: Isabel Bonig Trigueros.

Mapa web