Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria d'Infraestructures i Transport. Adjudicacions número 2009/05/277 i altres.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6538 de 08.06.2011
Número identificador:  2011/6439
Referència Base de Dades:  006750/2011
 



Adjudicacions número 2009/05/277 i altres. [2011/6439]

Resolució de 30 de maig de 2011, de la Conselleria d'Infraestructures i Transport, per la qual es fan públiques les adjudicacions que a continuació s'esmenten: 2009/05/277 i altres, d'acord amb el que establix l'article 138 de la Llei de Contractes del Sector Públic i en la disposició final segona del Reial Decret 817/2009, pel qual es desplega parcialment la Llei 30/2007, de Contractes del Sector Públic.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2009/05/277.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: recinte per a mercats en l'enclavament 10 de Torrevieja. PIP (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45112700-2.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 06.10.2010.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 4.219.074,02 euros. IVA(%): 18. Import total: 4.978.507,34 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 13.04.2011

b) Contractista: Azvi, SA i Levantina Ingeniería y Construcción, SL UTE Llei 18/1982, de 26 de maig.

c) Import d'adjudicació: import net: 3.858.343,19 euros. IVA(%): 18. Import total: 4.552.844,97 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2009/05/290.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: edifici recinte ferial a Requena (fase II. Acabament de l'edifici) (PIP) (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45211350-7.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 05.10.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 1.481.431,25 euros. IVA(%):18. Import total: 1.748.088,88 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 18.04.2011.

b) Contractista: UTE: Ehisa - Elecnor Feria Requena 18/82.

c) Import d'adjudicació: import net: 1.355.551 euros. IVA(%): 18. Import total: 1.599.550,18 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2009/09/134.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servici.

b) Descripció: projecte bàsic, estudi d'impacte ambiental i estudi d'integració paisatgística de la nova carretera entre Onda i Vila-real. (Castelló).

c) Lot: N.

d) CPV: 74231120-4.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV, BOE, DOUE.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.11.2009, 03.11.2009, 29.10.2009.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 289.773,90 euros. IVA(%): 18. Import total: 341.933,20 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 26.04.2011.

b) Contractista: UTE: ATRP Onda-Vila-real (Indecas- IV Ingenieros Consultores).

c) Import d'adjudicació: Import net: 258.000 euros. IVA (%): 18. Import total: 304.440 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/89.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: rehabilitació del mercat municipal. 2ª fase. Nules. (PIP).

c) Lot: N.

d) CPV : 45211350-7.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 22.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 439.948,63 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 372.837,82 euros. Import total: 439.948,63 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 21.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 28.04.2011.

c) Contractista: Actia Iniciativas, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 325.561,98 euros. Import total: 384.163,14 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/127.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: remodelació urbana a la plaça de Santa Clara de Castelló de la Plana (PIP).

c) Lot: N.

d) CPV : 45233251-3.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 22.11.2010

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 897.206,90 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 760.344,83 euros. Import total: 897.206,90 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 15.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 15.04.2011.

c) Contractista: Renos, SL.

d) Import d'adjudicació: Import net: 654.732,93 euros. Import total: 772.584,86 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/134

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: renovació del parc del Palmaret a Alboraya (PIP).



c) Lot: N.

d) CPV : 45233252-0.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 151.004,09 euros. IVA (%): 18. Import total: 178.184,83 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 14.04.2011.

b) Contractista: Ferruses, SL.

c) Import d'adjudicació: import net: 120.581,97 euros. IVA(%): 18. Import total: 142.286,72 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/142.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: construcció de la plaça de la Seu Universitària a la Nucia. (PIP).

c) Lot: N.

d) CPV: 45236250-7.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 257.413,24 euros. IVA(%): 18. Import total: 303.747,62 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 20.04.2011.

b) Contractista: J. Tarancón Gestión de Obras y Proyectos, SL.

c) Import d'adjudicació: import net: 226.832,55 euros. IVA(%): 18. Import total: 267.662,41 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/178.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: renovació de la zona de vianants del mercat central d'Elda. PIP.

c) Lot: N.

d) CPV: 45233251-3.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 15.09.2010

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 246.204,42 euros. IVA(%): 18. Import total: 290.521,22 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 20.04.2011.

b) Contractista: Coinger Empresa Constructora, SL.

c) Import d'adjudicació: import net: 225.404,39 euros. IVA(%): 18. Import total: 265.977,18 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/194.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: rehabilitació i manteniment del parc infantil de trànsit. Santa Pola. (PIP) (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233252-0.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació:10.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 282.935,84 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 239.776,14 euros. Import total: 282.935,84 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 13.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 17.05.2011.

c) Contractista: Serrano Aznar Obras Públicas, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 209.660 euros. Import total: 247.398,80 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/226.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: nau magatzem per a la brigada d'obres municipal a Dolores. (Alacant)

c) Lot: N.

d) CPV: 45213220-1.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 127.811,20 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 108.314,58 euros. Import total: 127.811,20 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 13.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 10.05.2011.

c) Contractista: Ilicitana Demoliciones y Excavaciones, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 103.982 euros. Import total: 122.698,76 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/227.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: edifici destinat a cafeteria al parc de la Canaleta de Mislata. (València) PIP.

c) Lot: N.

d) CPV: 45211350-7.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 279.338,98 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 236.727,95 euros. Import total: 279.338,98 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 15.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 10.05.2011.

c) Contractista: Corporación Valenciana de Obras Públicas SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 210.728,80 euros. Import total: 248.659,98 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/228.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: espai lliure més auditori a l'aire lliure. Fase I. Riba-roja de Túria (PIP).

c) Lot: N.

d) CPV: 45112700-2.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 938.844,22 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 795.630,69 euros. Import total: 938.844,22 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 21.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 12.04.2011.

c) Contractista: Pavimentos y Construcciones de Hormigón SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 685.862,72 euros. Import total 809.318,01 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/229.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: reurbanització de la plaça del Poble de Silla. (València) PIP.

c) Lot: N.

d) CPV: 45233252-0.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.224.912,90 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.038.061,78 euros. Import total: 1.224.912,90 euros.

6. Formalització del contracte:

a) Data d'adjudicació:14.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 16.05.2011.

c) Contractista: Adesval, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 904.463,23 euros. Import total: 1.067.266,61 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/05/235.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: condicionament del barranc de Sant Pere de Cocentaina. (Alacant) (PIP).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233140-2.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 201.415,60 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 170.691,19 euros. Import total: 201.415,60 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 05.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 28.04.2011.

c) Contractista: Esclapes e Hijos, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 126.610,17 euros. Import total: 149.400 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/39.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-reurbanització del carrer San José de Guardamar del Segura (Alacant)

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 16.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.429.625,45 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.211.546,99 euros. Import total: 1.429.625,45 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 25.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 18.04.2011.

c) Contractista: Jardinería Obras y Servicios Torrevieja SA i Tarancón Infraestructuras SLU UTE.

d) Import d'adjudicació: Import net: 1.054.045,87 euros. Import total: 1.243.774,13 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/41.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: pip-reurbanització del carrer Torrevejenses Ausentes de Torrevieja (Alacant)

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 24.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 674.618,56 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 571.710,64 euros. Import total: 674.618,56 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 25.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 29.04.2011.

c) Contractista: J. Tarancón Gestión de Obras y Proyectos, SL.

d) Import d'adjudicació: Import net: 523.515,24 euros. Import total: 617.747,98 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/45.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-reurbanització del pla parcial de la Nueva Torrevieja a Torrevieja (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.785.473,23 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.513.112,91 euros. Import total: 1.785.473,23 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 21.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 12.04.2011.

c) Contractista: Romymar, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 1.384.498,31 euros. Import total: 1.633.708,01 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/59.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-adequació d'elements d'urbanització Lo Torre a Rojales (Alacant)

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 24.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 373.369,98 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 316.415,24 euros. Import total: 373.369,98 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 22.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 20.04.2011.

c) Contractista: Saico, SA Intagua de Construcciones y Servicios, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 274.964,84 euros. Import total: 324.458,51 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/76.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-passarel·la sobre la rambla de Pilar de la Horadada (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 17.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 513.987,21 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 435.582,38 euros. Import total: 513.987,21 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 25.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 04.05.2011.

c) Contractista: Urdinter Infraestructuras, SL. Infraestructuras Terrestres, SA UTE.

d) Import d'adjudicació: import net: 367.021,72 euros. Import total: 433.085,63 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/80.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-renovació i condicionament de diversos carrers a Vila-real (Castelló).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 28.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 842.432,59 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 713.925,92 euros. Import total: 842.432,59 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 13.05.2011.

c) Contractista: Pavasal Empresa Constructora, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 606.750 euros. Import total: 715.965 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/81.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-projecte d'urbanització del tram de travessera camí de Betxí a Vila-real (Castelló).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 466.693,92 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 395.503,32 euros. Import total: 466.693,92 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 30.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 14.04.2011.

c) Contractista: Becsa, SAU.

d) Import d'adjudicació: import net: 336.250,55 euros. Import total: 396.775,65 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/94.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-projecte de repavimentació i millora d'accessibilitat en diversos carrers a Alboraya (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 16.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 708.003,78 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 600.003,20 euros. Import total: 708.003,78 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 30.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 14.04.2011.

c) Contractista: Emosa Construcciones y Obras Públicas SA-Juan Ferrer Brines SL UTE Llei 18/1982, de 26 de maig.

d) Import d'adjudicació: import net: 526.000 euros. Import total: 620.680 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/96.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-millores i enjardinament en l'accés al nucli antic des de l'avinguda Jaume II d'Alacant.

c) Lot: N.

d) CPV : 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 24.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.095.563,87 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 928.443,96 euros. Import total: 1.095.563,87 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 18.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 10.05.2011.

c) Contractista: Intersa Levante, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 800.508,92 euros. Import total: 944.600,53 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/98.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-projecte de millores de l'accessibilitat dels itineraris de vianants de l'entorn urbà de Picanya (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 177.597,22 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 150.506,12 euros. Import total: 177.597,22 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 04.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 18.04.2011.

c) Contractista: Proena, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 114.734,32 euros. Import total: 135.386,50 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/103.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-obres de repavimentació de carrers del barri Huerta Nueva i avinguda de Sax a Elda (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 10.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.612.405,08 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net 1.366.444,98 euros. Import total: 1.612.405,08 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 22.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 14.04.2011.

c) Contractista: Torrescámara y Cia de Obras, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 1.232.533,37 euros. Import total: 1.454.389,38 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/137.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-connexió viària entre barris zona nord i viaducte a Alcoi (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV, BOE, DOUE.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 16.12.2010, 15.12.2010, 22.12.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 9.189.831,35 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 7.787.992,67 euros. Import total: 9.189.831,35 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 14.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 09.05.2011.

c) Contractista: Rover Alcisa, SA y Emosa Construcciones y Obras Públicas, SA UTE Llei 18/1982.

d) Import d'adjudicació: import net: 6.083.000 euros. Import total: 7.177.940 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/154.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-projecte de millora d'eficiència energètica d'enllumenat públic municipal: fase 1ª avinguda de les Germanies i adjacents a Montcada (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45213100-4.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 177.670,77 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 150.568,45 euros. Import total: 177.670,77 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 21.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 18.04.2011.

c) Contractista: Clásica Urbana SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 141.534,34 euros. Import total: 167.010,52 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/161.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-renovació parcial de la xarxa d'enllumenat públic al nucli urbà dels Poblets (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 196.962,91 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 166.917,72 euros. Import total: 196.962,91 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 16.05.2011.

c) Contractista: Sociedad Ibérica de Construcciones Eléctricas, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 114.212,71 euros. Import total: 134.771 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/204.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servici.

b) Descripció: PIP-prestació de servicis per a la realització de tots aquells treballs relatius a la direcció d'obra del PIP a Alacant. Urbanització Via Parc tram avinguda Alcalde Lorenzo Carbonell-el Palmeral (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 71311210-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV, BOE, DOUE.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació:29.10.2010, 04.11.2010, 29/10/2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 518.832,98 euros. IVA (%)18 Import total: 612.222,92 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 12.05.2011.

b) Contractista: Atedur SL-DM Ingeniería SL-Ingemed SLU-UTE Asistencia El Palmeral Llei 18/1982, de 26 de maig.

c) Import d'adjudicació: import net: 441.008,03 euros. IVA (%) 18. Import total: 520.389,48 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/206.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-pont sobre el riu Clariano en la connexió de les carreteres CV-81 amb la CV-650 (pont del pla de Sant Vicent) Ontinyent (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 2.443.251,41 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 2.070.552,04 euros. Import total: 2.443.251,41 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 08.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 20.04.2011.

c) Contractista: Acciona Infraestructuras, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 1.862.668,62 euros. Import total: 2.197.948,97 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/240.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-urbanització Camí de la Marcelina a Benifaió (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 16.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 1.756.433,36 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 1.488.502,85 euros. Import total: 1.756.433,36 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 22.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 15.04.2011.

c) Contractista: Rover Alcisa, SA.

d) Import d'adjudicació: Import net: 1.280.000 euros. Import total: 1.510.400 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/247.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant:< www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-reurbanització del camí del Barranc d'Almàssera. (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació:12.01.2011

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 321.553,43 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 272.502,91 euros. Import total: 321.553,43 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 06.05.2011.

b) Data de formalització del contracte: 20.05.2011.

c) Contractista: Castro Hermanos, SL.

d) Import d'adjudicació: import net: 238.775,22 euros. Import total: 281754,76 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/09/248.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP-urbanització zona verda núm. 7 de les normes subsidiàries de Barx (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: negociat sense publicitat.

4. Valor estimat del contracte: 185.912,87 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 157.553,28 euros. Import total: 185.912,87 euros

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 28.03.2011.

b) Data de formalització del contracte: 20.04.2011.

c) Contractista: Construcciones Salvador Mico SLU.

d) Import d'adjudicació: import net: 111.862,83 euros. Import total: 131.998,14 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: l'oferta de preu més baix.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/13/21.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP. 2ª fase millora de l'ús per a vianants de la vorera del passeig Alcalde Juan Sancho a Oliva. (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233253-7.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 04.11.2010.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Pressupost base de licitació. Import net: 398.101,47 euros. IVA (%)18 Import total: 469.759,74 euros.

5. Adjudicació

a) Data: 16.05.2011

b) Contractista: Pavasal Empresa Constructora, SA.

c) Import d'adjudicació: import net: 345.309,75 euros. IVA(%): 18. Import total: 407.465,51 euros.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Infraestructures i Transport.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servici de Contractació i Expropiacions.

c) Número de l'expedient: 2010/13/159.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant: <www.contratacion.gva.es>.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP. Passarel·la per a vianants-ciclista sobre autovia V-21 Puig. (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233261-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: DOCV.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 31.01.2011.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4. Valor estimat del contracte: 472.114,65 euros.

5. Pressupost base de licitació. Import net: 400.097,16 euros. Import total: 472.114,65 euros.

6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 20.04.2011.

b) Data de formalització del contracte: 28.04.2011.

c) Contractista: Ezentis Infraestructuras SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 352.206,26 euros. Import total: 415.603,39 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5ª del plec de clàusules administratives particulars.



València, 25 de maig de 2011. El conseller d'Infraestructures i Transport: Mario Flores Lanuza.

Mapa web