Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge. Licitació número CNMY10/64. Soterrament de contenidors al nucli urbà i a la platja de l'Albir, al municipi de l'Alfàs del Pi - Alacant
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 6278 de 31.05.2010 | |
Número identificador: | 2010/6137 | |
Referència Base de Dades: | 006183/2010 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 01.06.2010 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: Modificada per: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte d'obres
Licitació número CNMY10/64. Soterrament de contenidors al nucli urbà i a la platja de l'Albir, al municipi de l'Alfàs del Pi - Alacant (Pla d'inversió productiva). [2010/6137]
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Assumptes Generals
c) Número d'expedient: CNMY10/64
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: soterrament de contenidors al nucli urbà i a la platja de l'Albir, al municipi de l'Alfàs del Pi - Alacant (Pla d'inversió productiva)
b) Divisió per lots i nombre: 1
c) Lloc d'execució: Alfás del Pi (Alacant)
d) Termini d'execució: 10 mesos
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert
c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa en funció de diversos criteris
4. Pressupost base de licitació
Import total IVA exclòs: un milió dos-cents trenta-un mil sis-cents dènou euros amb cinc cèntims (1.231.619,05 )
Import de l'IVA: cent noranta-set mil cinquanta-nou euros amb cinc cèntims (197.059,05 )
5. Garanties
Provisional: es dispensa
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació
6. Obtenció de documentació i informació
a) Informació per a l'obtenció de plecs: 961 973 507. Poden obtenir-se en la pàgina web de licitació electrònica: www.contratacion.gva.es
Consulta de plecs: Servei de Contractació i Assumptes Generals
b) Obtenció d'informació administrativa: Secció de Contractació. Tel.: 961 973 620
c) Obtenció d'informació tècnica: Servei de Residus Urbans. Tel.: 961 973 611
d) Adreça: c/ de Francesc Cubells, 7
e) Localitat i codi postal: València 46011
f) Tel.: 961 973 500
g) Fax: 961 973 870
h) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a l'últim dia de presentació de proposicions.
7. Requisits específics del contractista.
Els que s'estableixen en l'apartat G del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
Classificació: grup J, subgrup 5, categoria e
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del tretzé dia natural comptador des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Si coincideix en dissabte, es prorrogarà fins al primer dia hàbil següent.
b) Documentació que s'ha de presentar:
Sobre A amb la documentació general. Sobre B amb la proposició tècnica. Sobre C amb l'oferta econòmica. Les ofertes econòmiques s'han d'ajustar al model establit en el plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
Registre General de la Conselleria a València: c/ de Francesc Cubells, 7
Direcció Territorial d'Alacant: c/ Churruca, 29.
Direcció Territorial de Castelló de la Plana: av. dels Germans Bou, 47.
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l'oferta: dos mesos des de l'obertura de proposiones econòmiques.
e) Admissió de variants: no s'admeten variants
9. Obertura d'ofertes
A la sala de juntes d'aquesta Conselleria, 2ª planta; al vinté dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 12 hores, en acte públic. Si coincideix en dissabte l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.
10. Despeses de l'anunci: seran a càrrec de l'adjudicatari.
València, 25 de maig de 2010.- La secretària autonòmica, p. d. (Ordre de 14 d'octubre de 2009, DOCV núm. 6129, de 23.10.2009): M. Ángeles Ureña Guillem.