Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs-oposició pel torn d'accés lliure per a la provisió de vacants d'enginyer/a d'aplicacions i sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7798 de 06.06.2016
Número identificador:  2016/3990
Referència Base de Dades:  003943/2016
 



RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs-oposició pel torn d'accés lliure per a la provisió de vacants d'enginyer/a d'aplicacions i sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2016/3990]

Publicat el Decret 70/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de 2015 per a personal d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, i considerant el Decret 41/2015, de 2 d'abril, del Consell, pel qual es creguen les categories de personal estatutari de l'Àrea Funcional d'Informàtica, Aplicacions i Sistemes de la Conselleria de Sanitat i s'establix el procediment d'integració en la condició de personal estatutari del personal funcionari del col·lectiu d'informàtica que venia prestant servei en institucions sanitàries, es procedix a convocar un concurs-oposició pel torn d'accés lliure per a la cobertura de les places anunciades d'enginyer/a d'aplicacions i sistemes d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



La present convocatòria es regix pel que disposa el capítol III del Decret 7/2003, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat Valenciana.



Esta Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, fent ús de la competència atribuïda per l'article 18.2.b del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel que aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, acorda establir les següents:



Bases de la convocatòria



1. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives pel torn d'accés lliure per a la provisió de 10 places vacants de personal estatutari del grup A1, enginyer/a d'aplicacions i sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

1.2. El procés selectiu es durà a terme per mitjà del sistema de concurs-oposició.

1.3. De conformitat amb el Decret 70/2015 citat, es realitza la reserva d'1 plaça per als que tinguen la condició legal de persones amb grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %, d'acord amb allò que s'ha establit pels apartats 1 i 2 de l'article 4 del Text Refós de la Llei General de Drets de les Persones amb Discapacitat i de la seua Inclusió Social, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre.





2. Requisits dels aspirants

Les condicions per a ser admesos a les proves hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

a) Requisits generals.

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què esta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o ostentar este dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors de la dita edat dependents.

2.2. Tindre complits setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.

2.3. Posseir dins del termini de sol·licituds especificat en esta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtindre-ho, el títol de llicenciatura en Informàtica, enginyeria en Informàtica o grau universitari en Enginyeria Informàtica. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.4. Posseir la capacitat funcional necessària per a l'exercici de les tasques que es deriven del corresponent nomenament, capacitat que s'acreditarà en el termini requerit en esta convocatòria per mitjà de certificat mèdic, quedant la presa de possessió supeditada a la superació d'este requisit.

2.5. No haver sigut separat/a, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit/a disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



2.6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, segons s'especifica en la base 3 d'esta convocatòria.

b) Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits per a concursar.

La documentació que acredite els requisits per a participar en la quota de persones amb diversitat funcional, així com, als efectes d'exempció o minoració de la taxa de participació, ser membre de família nombrosa general o especial o de família monoparental general o especial o víctima de violència sobre la dona, serà aportada físicament durant el termini de presentació de sol·licituds en els registres especificats en la base 3.2, per mitjà de l'entrega de la fotocòpia compulsada de la mateixa, en el seu anvers i revers.

La resta de requisits s'acreditaran també per mitjà de fotocòpia degudament compulsada en l'anvers i revers de cada document, i hauran de ser aportats dins del termini establit en la base 6.5 d'esta resolució, després de la superació del concurs-oposició.



3. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades a participar en el concurs-oposició hauran d'omplir la sol·licitud que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es, seguint les instruccions que figuren en la mateixa.

En el cas que el/la participant compte amb certificat digital, a través de la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar exempt/a i registrar la dita sol·licitud per via telemàtica.



En el cas de no disposar de certificat digital, l'interessat deurà:

– Omplir la instància que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es.

– Imprimir els tres exemplars que consta la dita sol·licitud.

– Pagar la taxa de participació (26,59 €), en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, en una de les entitats bancàries col·laboradores establides en la dita sol·licitud, per mitjà de la presentació dels tres exemplars, els quals seran segellats per l'entitat bancària. Un dels exemplars quedarà en poder de la dita entitat.

– Entregar els altres dos exemplars en una de les unitats de registre especificades en el punt 3.2.

L'acreditació del pagament de la taxa es realitzarà, en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, per mitjà de la validació mecànica de la sol·licitud, realitzada per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, o per mitjà de certificació expedida per la mateixa en què figure l'import i la data de l'ingrés.

El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 % estarà exempt del pagament de la taxa, conforme establix la vigent Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana.

Així mateix estarà exempt del pagament de la taxa el personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals siga acreditada pels mitjans previstos en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general gaudirà d'una bonificació del 50 % de la taxa.

Amb caràcter general, gaudiran d'una bonificació del 10 % de l'import de la taxa que els corresponga pagar els participants que realitzen la presentació de la sol·licitud i el pagament de la taxa, en el cas de no estar exempts, per mitjans telemàtics.

L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció referits, suposarà l'exclusió del procés selectiu, sent únicament esmenable un eventual error en l'import ingressat.

3.2. Les sol·licituds, segellades per l'entitat bancària en el cas de no estar exempt de la taxa, es podran presentar en les Unitats de Registre de les següents dependències administratives:

– 03001 Alacant: c/ Girona, núm. 26.

– 03801 Alcoi: plaça d'Espanya, núm. 2.

– 12001 Castelló: c/ Hort Corders, núm. 12.

– 46008 València: av. Ferran el Catòlic, núm. 74.

o per mitjà de qualsevol de les formes previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú.

Un dels exemplars de la sol·licitud quedarà en poder de l'interessat i li servirà de justificant. En el cas de presentació telemàtica per mitjà de certificat digital, podrà imprimir-se el justificant de presentació des de la mateixa plataforma.

En cas de presentació de la sol·licitud sense certificat digital, el pagament en l'entitat bancària no comportarà per si mateix l'admissió al procés selectiu, havent de presentar-se la sol·licitud en temps i forma en els registres previstos anteriorment.

Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en la vigent Llei de Taxes de la Generalitat.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria.

3.4. La consignació de dades falses en la instància, o en la documentació aportada pels aspirants, comportarà l'exclusió del concurs i/o nul·litat de la plaça adjudicada, si és el cas, sense perjuí de les mesures legals que corresponga.

3.5. El domicili que figure en les sol·licituds es considerarà l'únic vàlid als efectes de notificacions, sent responsabilitat exclusiva de l'aspirant tant els errors en la consignació del mateix com la comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi del dit domicili.



3.6. L'Òrgan Tècnic de Selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de l'exercici. Les dites adaptacions no podran desvirtuar el caràcter de les proves, la finalitat del qual és valorar l'aptitud dels aspirants per a les funcions pròpies de la categoria a què concorren. Les mesures d'adaptació sol·licitades hauran de figurar en la sol·licitud de participació, i podran ser:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme esta mesura d'adaptació, les persones aspirants hauran d'entregar durant el termini de presentació de sol·licituds obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el nombre de minuts d'ampliació que recomana.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per ser invident.

6) Altres, especificant quals.

3.7. Prèviament a l'ompliment de la sol·licitud l'aspirant trobarà un desplegable amb les distintes categories o especialitats convocades. En el desplegable haurà de triar la categoria o especialitat pel torn lliure o, si és el cas, la categoria o especialitat per promoció interna. Els aspirants només podran participar a través d'un dels dos sistemes d'accés assenyalats. La quota de persones amb diversitat funcional només estarà inclòs en el sistema d'accés pel torn lliure.



4. Admissió i exclusió d'aspirants

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director general de Recursos Humans i Econòmics aprovarà, mitjançant una resolució, la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos publicant-se en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana el text de la resolució i la relació d'aspirants admesos i exclosos amb expressió de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els errors en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena en temps i forma, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren arreplegues en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.



4.2. Una vegada finalitzat el termini d'esmena d'errors, es publicarà en el DOCV la resolució definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En esta resolució s'indicarà el lloc, la data i hora de la prova, publicació que haurà de fer-se amb una antelació mínima de 15 dies naturals a la realització de la mateixa. Esta publicació servirà de notificació als interessats/as.



5. Òrgan Tècnic de Selecció

5.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció serà anomenat pel director general de Recursos Humans i Econòmics i la seua composició serà d'acord amb allò que s'ha estipulat en l'article 60 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La relació nominal dels seus membres serà publicada amb una antelació d'un mes com a mínim al començament de les proves. L'Òrgan Tècnic de Selecció estarà compost per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents, i constarà d'un president, un secretari i tres vocals. Els tres vocals hauran de posseir la titulació requerida per a l'accés a la mateixa categoria i especialitat convocada.

5.2. Correspon a l'Òrgan Tècnic de Selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de quantes mesures siguen necessàries amb vista al correcte desenrotllament de les proves selectives. El funcionament de l'Òrgan Tècnic de Selecció s'adaptarà al que establix la Llei del Procediment Administratiu Comú i la resta de normativa vigent.

5.3. Als efectes de comunicacions i la resta d'incidències, l'Òrgan Tècnic de Selecció tindrà la seua seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, c/ Misser Mascó, 31. CP 46010. València.



6. Desenrotllament de la convocatòria

Les proves selectives pel sistema de concurs-oposició consistiran en la celebració de cada una de les dites fases, a fi de determinar l'aptitud dels aspirants i de fixar l'orde de prelació dels mateixos per a la selecció.

6.1. La fase d'oposició suposarà la realització pels aspirants d'un exercici eliminatori.

6.1.1. L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 120 minuts, d'un qüestionari de 100 preguntes sobre el contingut dels 50 temes que s'inclouen en l'annex I:

Del dit qüestionari, 15 preguntes seran de caràcter teòric i versaran sobre el bloc normatiu del temari. Les 85 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com a pràctic i versaran sobre els 39 temes del bloc específic del temari que s'inclou en l'annex I.

L'exercici tindrà com a finalitat valorar les aptituds, destreses i capacitat professional dels aspirants en relació a les funcions pròpies de la categoria a què opten.

El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d'elles serà la correcta.

6.1.2. Els aspirants seran convocats per a la realització de l'exercici en crida única, quedant decaiguts en els seus drets els opositors que no compareguen a realitzar-ho.

Els aspirants hauran d'acreditar la seua identitat per mitjà de la presentació de l'original del DNI, passaport o permís de conduir, sense que siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels dits documents. En cas de robatori o pèrdua, hauran de presentar la denúncia davant de la Policia junt amb un altre document oficial amb foto. Així mateix els aspirants hauran de portar el justificant de presentació de la seua sol·licitud de participació per si li fora requerit.

Els membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a l'aula de la persona que comparega una vegada conclòs la crida dels aspirants i tancada la porta de l'aula que li corresponga.

Donat el caràcter de la prova, l'Òrgan Tècnic de Selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració de la mateixa, sent anul·lats tots aquells exercicis en què es continguera alguna marca que poguera identificar la seua autoria.

6.1.3. Valoració de l'exercici.

La puntuació màxima en la fase d'oposició serà de 100 punts.

La puntuació s'obtindrà d'acord amb les regles següents:

Primera. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà: respostes correctes netes = núm. d'encerts – (núm. d'errors/3).

Cada contestació vàlida rebrà una valoració d'un punt. Es restarà 033 punts per cada una de les respostes incorrectes i es deixaran sense valorar les preguntes no respostes. De les operacions anteriors s'obtindrà la valoració particular de l'exercici realitzat per cada aspirant.



Segona. Avaluats tots els aspirants, es trobarà la mitjana aritmètica del deu per cent d'aspirants presentats que hagen obtingut les millors puntuacions particulars, expressada amb els dos primers decimals.



Tercera. Es consideraran aprovats aquells aspirants que obtinguen una puntuació igual o superior al 50 % de la mitjana aritmètica referida en la regla segona, amb un límit mínim de 35 punts. Per davall d'eixa puntuació no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

6.1.4. Publicació de resultats i terminis d'al·legacions.

Finalitzat l'exercici, l'Òrgan Tècnic de Selecció farà pública el full d'anotacions de correcció del mateix en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es. Els aspirants disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents en relació a possibles errors en la mateixa.

Transcorregut el dit termini, l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà en l'esmentada pàgina web el full d'anotacions definitiva de correcció de l'exercici junt amb la relació provisional d'aspirants aprovats i suspesos per l'orde de puntuació aconseguida. A efectes informatius es realitzarà la dita publicació en els taulers d'anuncis de les direccions territorials

Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents.

Vistes les al·legacions, l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà de la mateixa manera la relació definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició i també la relació d'aspirants suspesos, per orde de puntuació, amb indicació de la puntuació aconseguida. Les al·legacions es consideraran contestades amb l'esmentada publicació.

Podrà superar la fase d'oposició un nombre d'aspirants superior al de places convocades.

Els aspirants que hagueren superat la fase d'oposició disposaran de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la relació definitiva d'aspirants aprovats, per a presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits valorables en la fase de concurs segons el barem especificat en l'annex II, així com l'imprés degudament omplit de l'autobarem que s'acompanya en el dit annex, havent de presentar tot això en les unitats de registre esmentades en la base 3.2 de la convocatòria.

6.2. En la fase de concurs, a la que només accediran aquells aspirants que hagen superat la fase d'oposició, es valoraran els mèrits, d'acord amb l'Orde de 7 de maig de 2007, del conseller de Sanitat, per la qual s'aproven els barems de mèrits d'aplicació als processos selectius per a la cobertura de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat Valenciana, reproduint-se el barem aplicable en l'annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 100 punts. Els mèrits valorables seran els obtinguts fins a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds de participació.



No s'haurà de presentar certificat de coneixement del valencià expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de valència, ja que la dita informació serà aportada per la mateixa Junta.



L'Òrgan Tècnic de Selecció, que només podrà valorar la documentació degudament acreditada i aportada en temps i forma, podrà requerir qualsevol aclariment sobre la mateixa. Quan el requeriment no siga atés no serà valorat el mèrit corresponent. L'Òrgan Tècnic de Selecció podrà així mateix sol·licitar als aspirants còpia traduïda, per traductor jurat, dels documents al·legats pels mateixos quan estos estiguen redactats en idiomes diferents dels oficials a la Comunitat Valenciana.



6.3. Resolució provisional del concurs-oposició.

Finalitzades la fase d'oposició i la fase de concurs, l'Òrgan Tècnic de Selecció farà públic en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la relació d'aspirants que han arribat fins a este punt del procés selectiu, especificant la puntuació total obtinguda en cada fase. Els empats en la puntuació total es resoldran en favor de l'aspirant que haja obtingut Més puntuació en la fase d'oposició. De subsistir l'empat, es resoldrà d'acord amb els criteris especificats en el barem de mèrits. Aplicats estos i si persistira l'empat, es resoldrà a favor del sexe infrarrepresentado, tenint en compte el total de persones en actiu de la categoria/especialitat en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, considerant-se infrarrepresentado el sexe que no ocupe almenys el quaranta per cent de la plantilla corresponent a la categoria/especialitat.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents relatives a la puntuació de la fase de concurs.

6.4. Resolució definitiva del concurs-oposició.

Vistes les al·legacions, la relació ordenada definitiva d'aspirants després de les fases d'oposició i de concurs serà publicada per l'Òrgan Tècnic de Selecció de la mateixa manera que la relació provisional.

Amb vista a garantir la quota de places reservades a persones amb diversitat funcional, i en el cas que seguint l'orde de puntuació dels aspirants no es cobrira el total de places reservades a la dit quota, es procedirà a incloure en els últims llocs amb dret a plaça, per l'orde de puntuació obtinguda i fins a completar la quota reservat si haguera candidats per a això, als aspirants que, havent optat per acollir-se a la dit quota, hagen superat la fase de concurs-oposició.



6.5. Sol·licitud de places i entrega de documentació.

El director general de Recursos Humans i Econòmics farà pública, en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es, la resolució per la qual s'aprove la relació de places que s'oferisquen als aspirants i el procediment perquè estos puguen efectuar la seua opció a plaça, atorgant un termini de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'esta resolució per a entregar la relació de destinacions sol·licitats, així com la documentació referida en la mateixa resolució.

Podran sol·licitar plaça els/les participants relacionats/as en la resolució definitiva del concurs-oposició fins a un número d'orde equivalent al nombre total de places oferides.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades o pèrdua dels drets derivats de la participació en el procés selectiu, i sempre abans de la publicació del nomenament en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, l'òrgan convocant podrà requerir de l'Òrgan Tècnic de Selecció relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament.

Durant este termini de 20 dies hàbils els aspirants hauran de presentar, a més de la seua sol·licitud de destinacions, la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada en anvers i revers del document nacional d'identitat o passaport.

b) Fotocòpia compulsada en l'anvers i revers del títol exigit per a la seua participació en estes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, fotocòpia compulsada en l'anvers i en el revers de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



c) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies que són objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



Així mateix, i conforme a l'apartat huit de l'article primer de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, esta declaració jurada haurà d'incloure la declaració de no haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta de sers humans. En el moment de la presa de possessió, l'interessat/a haurà d'acreditar esta circumstància en el Departament de Salut corresponent per mitjà de l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.

d) Certificació expedida pels serveis mèdics dels Serveis de Salut, acreditativa de la capacitat funcional per a l'exercici del lloc de treball. La presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'este requisit.



Els que dins del termini fixat, i excepte casos de força major, no presentaren la documentació, no podran ser anomenats i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut, si és el cas, per falsedat en la seua sol·licitud.

Si un aspirant seleccionat no complix algun dels requisits exigits en la convocatòria, el director general de Recursos Humans i Econòmics dictarà una resolució motivada en la que es declare la pèrdua dels drets derivats del procés selectiu. La dita resolució podrà ser impugnada en la forma determinada en la base 8.

Les vacants que s'oferisquen correspondran sempre a places bàsiques de la corresponent categoria.

6.6. Adjudicació de places.

Les places s'adjudicaran entre els aspirants d'acord amb la sol·licitud, orde de preferència i per l'orde de la puntuació aconseguida. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no sol·liciten plaça en temps i forma, així com aquells a què per la puntuació obtinguda en les mateixes no corresponga plaça alguna d'entre les oferides i els que no obtinguen plaça alguna d'entre les efectivament sol·licitades. Només podran ser declarats aprovats en les proves selectives i, per tant, anomenats, els aspirants que obtinguen plaça. No podrà anomenar-se un número superior d'aspirants al de places convocades.



7. Publicació, nomenament i termini de presa de possessió

Finalitzat el termini per a la presentació de documents, el director general de Recursos Humans i Econòmics, mitjançant una resolució, acordarà el nomenament com a personal estatutari fix dels aspirants finalment aprovats, amb indicació de la plaça que els haguera correspost, resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

El termini de presa de possessió serà d'un mes i començarà el dia que establisca la resolució o, a falta d'això, l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i en este cas acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria. Perden els drets derivats de la participació en el procés selectiu les persones que no s'hagen incorporat a la destinació quan haja transcorregut el termini, llevat de causa de força major o impossibilitat apreciada així, després de l'audiència de la persona interessada, mitjançant una resolució motivada del director general de Recursos Humans i Econòmics.



8. Recursos

Esta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats en la seua execució podran ser impugnats pels interessats per mitjà de la interposició del recurs contenciós-administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, en el termini de dos mesos, comptats a partir de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat amb el que disposen els articles 109 i 110 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, segons la seua redacció modificada per la Llei 4/1999, així com en els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar el recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 116 i 117 de l'esmentada Llei 30/1992, segons la seua redacció modificada per la Llei 4/1999.



Contra les resolucions dictades per l'Òrgan Tècnic de Selecció que ha de jutjar el concurs-oposició, podrà interposar-se recurs d'alçada en el termini d'un mes (articles 107 i 114 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, segons la seua redacció modificada per la Llei 4/1999).

Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.



València, 25 de maig de 2016.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.





ANNEX I

Temari



Enginyer d'Aplicacions i Sistemes



Bloc normatiu

I. Normativa general



1. La Constitució espanyola de 1978: característiques, estructura. Els principis constitucionals: els drets fonamentals i les llibertats públiques. Les Corts Generals. Del Govern i de l'Administració. Economia i Hisenda. Organització territorial de l'Estat. De la reforma constitucional. Llei Orgànica 1/2006, de 10 d'abril, de Reforma de Llei Orgànica 5/1982, d'1 de juliol, d'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.

2. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

3. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. Conceptes continguts en: títol preliminar, Disposicions generals; llibre primer, títol I, Disposicions generals sobre la contractació del sector públic; llibre III, títol I, Adjudicació dels contractes.

4. Pla d'Igualtat (2016-2019) de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública



II. Normativa en matèria de seguretat



5. Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal: títol I, Disposicions generals; títol II, Principis de la protecció de dades; títol III, Drets de les persones; títol IV, capítol I, Fitxers de titularitat pública; títol V, Moviment internacional de dades; títol VII, Infraccions i sancions: responsables i tipus d'infraccions. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal: títol X, capítol I, Del descobriment i revelació de secrets.



6. Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

7. Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.

8. Decret 66/2012, de 27 d'abril, del Consell, pel qual s'establix la política de seguretat de la informació de la Generalitat. Ordre 9/2012, de 10 juliol, de la Conselleria de Sanitat, per la qual s'establix l'organització de la seguretat de la informació.

9. Reial Decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. Normes tècniques d'Interoperabilitat de document electrònic, digitalització de documents, política de firma e electrònica i certificats de l'administració, protocols d'intermediació de dades.



III. Normativa en l'àmbit sanitari



10. Ordre de 14 de setembre de 2001, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es normalitzen els documents bàsics de la història clínica hospitalària de la Comunitat Valenciana i es regula la seua conservació.



11. Llei 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l'autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d'informació i documentació clínica.





Bloc específic

IV. Seguretat



12. Serveis d'autenticació. Tipus de certificats digitals. Localització de claus públiques. Infraestructura de clau pública (PKI): Definició i elements d'una PKI. Prestació de serveis de certificació pública i privats. Gestió del cicle de vida d'un certificat. Jerarquies del PSC.



13. Modalitats de firma electrònica segons la Llei 59/2003 i el Reglament (UE) número 910/2014, del Parlament Europeu i del Consell, de 23 de juliol de 2014, relatiu a la identificació electrònica i els serveis de confiança per a les transaccions electròniques en el mercat interior.

14. El xifrat. Algoritmes d'encriptat simètrics i asimètrics. La funció HASH.

15. Reial Decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. Modificacions incloses en el Reial Decret 951/2015.



V. Enginyeria dels sistemes d'informació



16. Gestió de projectes segons PMP. Cicle de vida del projecte. Processos i àrees de coneixement.

17. El procés unificat de desenrotllament de programari (RUP). Artefactes, participants i fluxos de treball fonamentals en: captura de requisits, anàlisi, disseny, implementació i proves. Desenrotllament de programari iteratiu i incremental.

18. El llenguatge unificat de modelatge (UML). Modelatge estructural avançat. Model avançat del comportament. Modelatge arquitectònic.



19. Anàlisi de riscos en la gestió de projectes.

20. La garantia de qualitat en el procés de producció del programari. Mètriques i avaluació de la qualitat del programari.

21. Auditoria informàtica. Conceptes i contingut. Administració, plantejament i organització.



VI. Tecnologies i estàndards aplicats al Sistema de Salut



22. Gestió documental. Gestió de continguts. Cicle de vida del document.

23. Integració de sistemes. Intercanvi de dades entre aplicacions sanitàries. Conceptes de bus d'integració. Missatgeria HL7 v.3. DICOM.

24. Història de salut electrònica en l'àmbit de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (HSE). Història Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS). Projecte europeu d'e-Salud (epSOS).

25. Estàndards per a la interoperabilitat dels documents electrònics que componen la història clínica electrònica: arquitectura de documents clínics (CDA-HL7), model openEHR.

26. Tractament d'imatges i procés electrònic de documents. Digitalització de la història clínica.



VII. Tecnologies de la informació



27. Sistemes operatius: Unix-Linux. Gestió, administració i configuració.

28. Sistemes d'emmagatzematge per a sistemes grans i departamentals. Entorns NAS i SAN. Components, protocols, gestió i administració. Llibreries. Gestió de volums.

29. Disponibilitat i sistemes tolerants a fallades. Tecnologies d'alta disponibilitat. Nivells RAID.

30. Directori Actiu (DA) en entorns corporatius basats en Microsoft. Esquemes físics. Nivells d'administració i delegació. Definició i tipus de grups. Administració d'usuaris. Gestió de polítiques.



31. Sistemes de còpies de seguretat i recuperació de la informació. Polítiques i mecanismes. Protecció d'actius d'informació, recuperació de desastres i continuïtat de negoci.

32. Virtualització de sistemes i centres de dades. Hypervisors. Funcionalitats. Entorns VMWare. Gestió de recursos. Gestió de màquines virtuals. Gestió de l'emmagatzematge. Virtualització del lloc de treball. Virtualització de les aplicacions.

33. Disseny i implementació de base de dades relacionals. Conceptes bàsics de bases de dades jeràrquiques.

34. Gestió i administració de bases de dades en Informix Dynamic Server v11.70: administració del sistema, millora del rendiment, còpies de seguretat i restauració.

35. El llenguatge SQL3.

36. Gestió de dades corporatives. Magatzem de dades (Datwarehouse, Datamart). Conceptes bàsics de BigData i OpenData.

37. Tecnologies per al desenrotllament d'aplicacions en entorns Web. Llenguatges de marques: HTML5, XHTML, XML (documents, estructura, definició, esquemes, anàlisi i transformació). Ferramentes (conceptes generals, característiques i aplicació): JavaScript, JQuery, JSon, Servlets, JSP, PHP, AJAX, Portlets.

38. Llenguatge de programació Java (v.1.7) per al desenrotllament i distribució de programari client. Components i característiques.

39. Arquitectura JEE 7. Característiques de funcionament. Elements constitutius. Productes i ferramentes.

40. Integració d'aplicacions. Serveis Web SOAP/REST. WSDL. UDDI. Interoperabilitat i seguretat en els serveis Web. WS-S, WS-I.



41. Sistemes de cablejat i equips d'interconnexió de xarxes.

42. Principals protocols de l'arquitectura de comunicacions TCP/IP: ARP, IPv4, IPv6, ICMP, UDP, TCP, DNS, TELNET, FTP, HTTP, SMTP, DHCP. Protocols de seguretat: TLS

43. Model d'interconnexió de sistemes oberts. Aspectes més rellevants del model OSI.

44. Xarxes d'àrea local. Interconnexió de xarxes. Topologies. Estàndards

45. Xarxes d'àrea extensa. Tipus de xarxes WAN.

46. Xarxes sense fil. Punts d'accés i controladors. Estàndards. Autenticació i xifrat. Integració amb el DA.

47. Seguretat i protecció de xarxes de comunicacions. Vulnerabilitats. Xarxes privades virtuals. Control d'accessos. Sistemes tallafocs



48. Securització del lloc de treball. Ferramentes.

49. Gestió d'incidències. Gestió de problemes. Gestió de canvis.



50. Disseny d'un centre de processament de dades. Estructura física. Equipament. Sistemes de seguretat.







ANNEX II

Barem de mèrits aplicable al personal sanitari (grups A1, A2, C1 i C2) i personal de gestió i servicis dels grups A1, A2 i C1

(Orde de 7 de maig de 2007, DOCV 23.05.2007)



1. Formació acadèmica, fins a un màxim de 10 punts

1.1. Estudis de llicenciatura o diplomatura o batxiller o cicles formatius de grau superior o mig, fins a un màxim de 5 punts.

Per cada matrícula d'honor:5 punts.

Per cada excel·lent:4 punts.

Per cada notable:2 punts.

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



Es ponderarà adequadament l'expedient acadèmic, realitzant-se les equivalències oportunes d'acord amb els plans d'estudis vigents.

1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 5 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit per RD 185/1985:

Grau de llicenciatura: 1 punt.

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt.

1.2.2. Sistema establit pel RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt.

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt.

Els apartats 1.2.1 i 1.2.2 són excloents entre si.

1.2.3. Grau de doctor: 2 punts. Si el dit grau s'ha aconseguit amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més.



2. Formació especialitzada, fins a un màxim de 30 punts

2.1. Ostentar una altra llicenciatura o diplomatura o títol de formació professional relacionats amb les funcions del lloc i la categoria a què s'opta, distints i no d'inferior nivell a la titulació requerida com a requisit en la convocatòria, 10 punts.

2.2. Exclusivament d'aplicació al personal sanitari: ostentar qualsevol de les següents especialitats d'infermeria: 15 punts.

– Infermeria Obstetricoginecològica

– Infermeria de Salut Mental.

– Infermeria Geriàtrica.

– Infermeria del Treball.

– Infermeria de Cures Medicoquirúrgiques.

– Infermeria Familiar i Comunitària.

– Infermeria Pediàtrica.

Les anteriors especialitats es puntuaran llevat que s'exigisquen com a requisit de participació en la convocatòria

Els apartats 2.1 i 2.2 són excloents entre si.

2.3. Es valoraran els cursos, cursos superiors, diplomes o màsters que d'acord amb l'article 7 hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins a un màxim de 20 punts

Per la realització de màsters, fins a un màxim de 8 punts:

Per cada màster: 2 punts.

Per la realització de cursos o diplomes de més de 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts:

Per cada curs superior o diploma: 0,75 punts.

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració: 0,40 punts.

Per cada curs de 20 o més hores de duració: 0,20 punts.





3. Experiència professional, fins a un màxim de 45 punts

3.1. Por cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,30 punts.

3.2. Per cada mes complet de serveis prestats en lloc d'alt càrrec, càrrecs intermedis, llocs directius o de lliure designació, o llocs amb funcions d'inspecció de serveis sanitaris, segons l'article 8: 0,20 punts.



3.3. Per cada mes complet de serveis prestats en distinta categoria en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,15 punts.



3.4. Per cada mes complet de serveis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració Pública, cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut (nova Llei del Voluntariat BOE 15/1015): 0,15 punts.



3.5. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en qualsevol administració pública o en institucions acreditades per a la formació de l'especialitat que es tracte: 0,05 punts.



3.6. No podran valorar-se per més d'un apartat serveis prestats simultàniament en el temps.



4. Altres activitats, fins a un màxim de 10 punts

4.1. Per la realització de treballs científics i d'investigació, d'acord amb la següent taula de càlcul, fins a un màxim de 6 punts:



Nacional Internacional

Publicacions x 0,5 = x 1 =

Cap. de llibre x 0,7 = x 1,4 =

Llibre x 1 = x 2 =

Total





4.2. Professor associat, o titular o catedràtic en ciències de la salut, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs acadèmic complet: 0,50 punts.

4.3. Per formar part de comissions clíniques de control de qualitat acreditades en institucions sanitàries públiques, amb certificació emesa pel director de les mateixes, fins a un màxim d'1 punt.

Per cada 12 mesos: 0,25 punts.

4.4. Per activitats com a tutor de residents, gaudi de beques d'estudi i/o investigació, així com per reunir altres mèrits o haver realitzat activitats rellevants relacionades amb l'especialitat, no previstes en els apartats anteriors, fins a un màxim d'1 punt.



5. Coneixements de valencià, fins a un màxim de 5 punts

Certificat de coneixements orals: 2 punts.

Certificat de grau elemental: 3 punts.

Certificat de grau mitjà: 4 punts.

Certificat de grau superior: 5 punts.





Autobarem personal sanitari (grups A1, A2, C1 i C2) i personal de gestió i servicis dels grups A1, A2 i C1



Cognoms i nom...

Categoria/:...



1. Formació acadèmica, fins a un màxim de 10 punts

1.1. Estudis de llicenciatura o diplomatura o batxiller o cicles formatius de grau superior o mig, fins a un màxim de 5 punts.

Per cada matrícula d'honor: 5 punts......

Per cada excel·lent: 4 punts......

Per cada notable: 2 punts......

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



Subtotal 1.1 (fins a 5 punts):......



1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 5 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit per RD 185/1985:

Grau de llicenciatura: 1 punt......

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt......

1.2.2. Sistema establit pel RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt......

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt......

1.2.3. Grau de doctor: 2 punts. Amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més......

Subtotal 1.2 (fins a 5 punts)......

Total 1 (fins a 10 punts):......



2. Formació especialitzada, fins a un màxim de 30 punts

2.1. Ostentar una altra llicenciatura o diplomatura o títol de formació professional relacionats amb les funcions del lloc i la categoria a què s'opta, distints i no d'inferior nivell a la titulació requerida com a requisit en la convocatòria, 10 punts......

2.2. Exclusivament d'aplicació al personal sanitari: ostentar qualsevol de les següents especialitats d'infermeria: 15 punts......

– Infermeria Obstetricoginecològica

– Infermeria de Salut Mental.

– Infermeria Geriàtrica.

– Infermeria del Treball.

– Infermeria de Cures Medicoquirúrgiques.

– Infermeria Familiar i Comunitària.

– Infermeria Pediàtrica.

2.3. Es valoraran els cursos, cursos superiors, diplomes o màsters que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins a un màxim de 20 punts

Per la realització de màsters, fins a un màxim de 8 punts:

Per cada màster: 2 punts......

Per la realització de cursos o diplomes de més de 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts:

Per cada curs superior o diploma: 0,75 punts......

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració: 0,40 punts......

Per cada curs de 20 o més hores de duració: 0,20 punts......

Total 2 (fins a 30 punts):......



3. Experiència professional, fins a un màxim de 45 punts

3.1. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,30 punts......

3.2. Per cada mes complet de serveis prestats en lloc d'alt càrrec, càrrecs intermedis, llocs directius o de lliure designació, o llocs amb funcions d'inspecció de serveis sanitaris: 0,20 punts......



3.3. Per cada mes complet de serveis prestats en distinta categoria en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,15 punts......

3.4. Per cada mes complet de serveis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'administració pública, cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut: 0,15 punts......

3.5. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en qualsevol administració pública o en institucions acreditades per a la formació de l'especialitat que es tracte: 0,05 punts......

Total 3 (fins a 45 punts):......



4. Altres activitats, fins a un màxim de 10 punts

4.1. Per la realització de treballs científics i d'investigació, d'acord amb la següent taula de càlcul, fins a un màxim de 6 punts:......



Nacional Internacional

Publicacions x 0,5 = x 1 =

Cap. de llibre x 0,7 = x 1,4 =

Llibre x 1 = x 2 =

Total



4.2. Professor associat, o titular o catedràtic en ciències de la salut, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs acadèmic complet: 0,50 punts......

4.3. Per formar part de comissions clíniques de control de qualitat acreditades en institucions sanitàries públiques, amb certificació emesa pel director de les mateixes, fins a un màxim d'1 punt.

Per cada 12 mesos: 0,25 punts......

4.4. Per activitats com a tutor de residents, gaudi de beques d'estudi i/o investigació, així com per reunir altres mèrits o haver realitzat activitats rellevants relacionades amb l'especialitat, no previstes en els apartats anteriors, fins a un màxim d'1 punt......

Total 4 (fins a 10 punts):......



5. Coneixements de valencià, fins a un màxim de 5 punts

Certificat de coneixements orals: 2 punts.

Certificat de grau elemental: 3 punts.

Certificat de grau mitjà: 4 punts.

Certificat de grau superior: 5 punts.

Total 5 (fins a 5 punts):......



Total barem(màxim 100 punts):......

Mapa web