ORDE 78/2013, de 22 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regula l'organització i el funcionament de les ensenyances d'idiomes d'anglés, en la modalitat a distància That's English.



Publicado en:  DOGV núm. 7077 de 29.07.2013
Número identificador:   2013/7885
Referencia Base Datos:  007348/2013
 
  • Análisis jurídico

  • Análisis documental

    Origen disposición: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
    Grupo Temático: Legislación
    Materias: Educació
    Descriptores:
      Temáticos: ensenyament d'idiomes, educació a distància, mètode pedagògic, examen, organització de l'ensenyament


  • ORDE 78/2013, de 22 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regula l'organització i el funcionament de les ensenyances d'idiomes d'anglés, en la modalitat a distància That's English. [2013/7885]

    PREÀMBUL



    La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, en els seus articles 59, 60, 61 i 62, regula les ensenyances d'idiomes de règim especial i establix que estes ensenyances s'organitzaran en tres nivells: bàsic, intermedi i avançat. L'article 60.3 de l'esmentada llei determina que les administracions educatives podran integrar en les escoles oficials d'idiomes les ensenyances d'idiomes a distància, i en l'article 69.3 assenyala que correspon a les administracions educatives organitzar l'oferta pública d'educació a distància a fi de donar una resposta adequada a la formació permanent de les persones adultes. Esta oferta inclourà l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.



    El Reial Decret 2093/1983, de 28 de juliol, sobre traspàs de funcions i servicis de l'Administració de l'Estat a la Comunitat Valenciana en matèria d'Educació, els articles 148.1 i 149.1, establixen la distribució de competències entre l'Administració central de l'Estat i de les comunitats autònomes.

    El Reial Decret 1180/1992, de 2 d'octubre, pel qual es crea el Centre per a la Innovació i Desenrotllament de l'Educació a Distància, disposa en l'article 2 que este centre podrà desenrotllar una oferta educativa a distància que possibilite l'accés de tots els ciutadans a tots els nivells i graus obligatoris i no obligatoris.

    El Reial Decret 1629/2006, de 29 de desembre, pel qual es fixen els aspectes bàsics del currículum de les ensenyances d'idiomes de règim especial regulades per la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, en el seu annex I indica que les ensenyances especialitzades d'idiomes van dirigides a aquelles persones que, havent adquirit les competències bàsiques en les ensenyances de règim general, necessiten, al llarg de la seua vida adulta, adquirir o perfeccionar les seues competències en una o diverses llengües estrangeres, ja siga amb fins generals o específics, així com obtindre un certificat del seu nivell de competència en l'ús de les dites llengües.

    El Decret 73/2012, de 18 de maig, del Consell, pel qual es determinen les condicions d'aplicació del Reial Decret Llei 14/2012, de 20 d'abril, de mesures urgents de racionalització del gasto públic en l'àmbit educatiu no universitari a la Comunitat Valenciana.

    L'Orde ESD/1742/2008, de 17 de juny, per la qual es regulen les característiques i s'establixen l'estructura, el currículum i les proves corresponents al nivell bàsic i al nivell intermedi de les ensenyances de règim especial d'anglés adaptades a la modalitat d'educació a distància, regula la impartició de les ensenyances corresponents als nivells bàsic i intermedi d'anglés en la modalitat d'educació a distància, que s'impartisquen en l'àmbit territorial de gestió que correspon al ministeri competent en matèria d'educació, sense perjuí de la seua adopció per les comunitats autònomes que així ho decidisquen.

    Al seu torn, en l'exercici de la competència atribuïda a la Generalitat per l'article 53.1 de l'Estatut d'Autonomia i en desplegament d'esta legislació estatal bàsica es va dictar en l'àmbit específic de la Comunitat el Decret 155/2007, de 21 de setembre, pel qual es regulen les ensenyances de règim especial a la Comunitat Valenciana, establix el currículum del nivell bàsic i del nivell intermedi, i el Decret 119/2008, de 5 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum del nivell avançat de les ensenyances d'idiomes de règim especial en la Comunitat Valenciana.

    La Conselleria d'Educació va dictar l'Orde de 31 de gener de 2008, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'avaluació i promoció de les ensenyances d'idiomes de règim especial en la Comunitat Valenciana, que establix pautes comunes, objectives, fiables i homologables, i l'Orde de 10 de març de 2008, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula la prova de certificació de les ensenyances d'idiomes de règim especial a la Comunitat Valenciana.

    En este context normatiu, i a fi d'equiparar les ofertes presencial i a distància de les ensenyances de règim especial d'anglés que s'impartixen en les escoles oficials d'idiomes, el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport està desenrotllant nous materials per a la modalitat a distància que permeten cobrir els nivells bàsic, intermedi i avançat, referenciats en les competències pròpies dels nivells A2, B1 i B2, respectivament, del Consell d'Europa, segons es definixen en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

    Davant del canvi en el pla d'estudis actual de les ensenyances d'idiomes d'anglés en la modalitat a distància That's English, és procedent la revisió de la normativa vigent a la Comunitat Valenciana.

    Per l'anteriorment exposat, esta orde té com a objecte regular les característiques quant a l'organització i el funcionament de les ensenyances de l'idioma anglés a distància, a través de la modalitat a distància That's English.

    Per tot això, vista la proposta de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyances de Règim Especial de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, de data 5 de juliol de 2013, de conformitat amb esta, conforme el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana, i en virtut de les competències que m'atribuïx l'article 28.e de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i el Decret 19/2012, de 7 de desembre, del president de la Generalitat, pel qual determina les conselleries en què s'organitza l'Administració de la Generalitat,





    ORDENE



    Article 1. Objecte i àmbit d'aplicació

    1. La present norma té com a objecte establir les característiques i l'organització de l'ensenyança d'idioma d'anglés, a través de la modalitat a distància That's English, corresponents als nivells bàsic (A2), intermedi (B1) i avançat (B2) d'anglés, establits en els articles 59 a 62 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, i en el Decret 155/2007, de 21 de setembre, del Consell pel qual es regulen les ensenyances d'idiomes de règim especial a la Comunitat Valenciana.



    Tal com s'establix en l'article 60.3 de la LOE, estes ensenyances a distància s'integraran en les escoles oficials d'idiomes.

    2. Esta orde serà aplicable en tots els centres docents de la Comunitat Valenciana que, degudament autoritzats, impartisquen en la modalitat a distància That's English les ensenyances d'idiomes de règim especial dels nivells bàsic (A2), intermedi (B1) i avançat (B2).





    Article 2. Planificació de les ensenyances

    1. La denominació d'estes ensenyances en la modalitat d'educació a distància és That's English.

    2. L'estructura de les ensenyances i els materials a emprar seran els indicats pel ministeri competent en matèria d'educació a través de la planificació global de servicis i les instruccions que dicte amb caràcter anual.

    3. De conformitat amb allò que disposa l'article 60.3 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estes ensenyances s'integraran en les escoles oficials d'idiomes i s'impartiran en estes amb l'autorització prèvia per part de la conselleria competent en matèria d'educació.

    4. Els procediments acadèmics i administratius corresponents a esta modalitat d'ensenyança són els mateixos que els de la modalitat presencial, amb les excepcions imposades per les característiques específiques de l'ensenyança a distància, les quals seran concretades per mitjà de les instruccions que a este efecte dicten els òrgans competents en la matèria.

    5. La programació anual de les escoles oficials d'idiomes autoritzades per a impartir la modalitat d'ensenyança That's English, inclourà un apartat dedicat a esta en què es detallaran tots els seus aspectes acadèmics i administratius.

    6. La direcció de les escoles oficials d'idiomes que impartisquen estes ensenyances organitzarà els grups i fixarà l'horari d'atenció a cada un d'ells, d'acord amb el sistema tutorial a què es referix l'article 11 d'esta orde.

    7. Les escoles oficials d'idiomes exposaran l'esmentat horari en un lloc visible en el centre abans del dia 15 d'octubre i comunicarà a l'alumnat matriculat el lloc on s'impartiran les tutories, l'horari d'atenció i el professorat que li correspon.



    Article 3. Currículum i metodologia

    1. Pel que fa al currículum, caldrà ajustar-se al que disposa l'article 3 del Decret 155/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual es regulen les ensenyances d'idiomes de règim especial a la Comunitat Valenciana i se n'establix el currículum del nivell bàsic i del nivell intermedi, i l'article 2 del Decret 119/2008, de 5 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum del nivell avançat de les ensenyances d'idiomes de règim especial a la Comunitat Valenciana, sense perjuí de l'adaptació del currículum a la modalitat a distància de conformitat amb allò que disposa l'article 2.2 d'esta orde.

    2. La metodologia s'adaptarà a les circumstàncies específiques de l'educació de persones adultes a distància. A este efecte, s'afavorirà la incorporació de les tecnologies de la informació i de la comunicació i l'ús integrat de diversos elements i mitjans per a reforçar els recursos didàctics. Estes ensenyances podran impartir-se per via telemàtica.





    Article 4. Accés

    Per a accedir a estes ensenyances en els nivells bàsic, intermedi i avançat, s'hauran de complir els requisits d'accés regulats, respectivament, en els articles 9, 13, i 17 del Decret 155/2007, de 21 de setembre, del Consell.



    Article 5. Valoració inicial

    1. La valoració inicial de l'alumnat (VIA) està dirigida a aquelles persones que, tenint coneixements lingüístics previs suficients d'anglés, desitgen incorporar-se a la modalitat d'ensenyança oficial d'anglés a distància That's English a un curs diferent del primer curs de nivell bàsic.

    2. El professorat realitzarà esta valoració inicial de l'alumnat per a avaluar les seues competències prèvies i iniciar el procés d'orientació.

    3. Després del període per a formalitzar la matrícula, tant de l'alumnat que ja haja cursat els estudis en el programa That's English durant cursos anteriors com de l'alumnat de nova incorporació que no desitge realitzar la VIA, cada escola oficial d'idiomes acceptarà només el nombre de sol·licituds per a realitzar la VIA fins a aconseguir la quota d'alumnat que tinga assignat el programa That's English.

    4. Les persones que sol·liciten realitzar la VIA abonaran la taxa que a este efecte s'arreplega en el Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de Taxes de la Generalitat.

    5. La referida valoració s'efectuarà en el mes de setembre. Els qui sol·liciten realitzar la VIA no podran efectuar la matrícula en cap curs fins que coneguen el resultat de la seua avaluació.

    6. L'informe positiu derivat de la VIA serà vàlid únicament per a l'escola oficial d'idiomes i per al curs escolar en què es realitze. L'informe de la VIA s'incorporarà a l'expedient acadèmic de l'alumne o alumna, i no generarà en cap cas un efecte o dret acadèmic, excepte la possibilitat d'accedir al curs indicat.



    Article 6. Procediment i orde en la matrícula de l'alumnat

    1. La matrícula en els diferents mòduls que conformen els cursos de les ensenyances d'anglés a distància That's English es realitzarà segons el procediment que indiquen les instruccions que a este efecte dicte la direcció general competent en matèria d'ordenació acadèmica d'ensenyances d'idiomes.

    2. Estos cursos tindran la mateixa validesa acadèmica que els que impartisquen les escoles oficials d'idiomes en règim presencial. L'alumnat d'anglés a distància tindrà, a l'efecte de matrícula, la consideració d'alumnat oficial d'escola oficial d'idiomes, i no podrà cursar al mateix temps la mateixa ensenyança en règim presencial.

    3. La matrícula es durà a terme a les escoles oficials d'idiomes autoritzades per a impartir estes ensenyances. Cada escola oficial d'idiomes tindrà una quota d'alumnat per a cada curs que li serà comunicada per la direcció territorial competent en matèria d'educació, vistes les previsions de necessitats indicades per la Inspecció d'Educació.

    4. La matrícula s'efectuarà conforme a l'orde de prelació següent:

    a) Alumnat que va estar matriculat durant el curs anterior en anglés a distància. Este alumnat, si es matricula durant el període establit a este efecte, tindrà assegurada la plaça per al programa That's English en la mateixa escola oficial d'idiomes en què es va inscriure.

    b) Persones de nova incorporació al programa That's English que no desitgen realitzar la VIA. En este cas, hauran de complir els requisits establits per a poder accedir al curs en què es matriculen.

    c) Persones que hagen realitzat la VIA.

    Finalitzat el termini de matrícula, podran matricular-se aquelles persones mencionades en els epígrafs anteriors que no ho hagen fet en el termini assenyalat. Després d'això, i en el cas que hi haja vacants i haja demanda de places en llista d'espera, s'obrirà novament la matrícula fins a completar les dites vacants seguint l'orde de petició contingut en la llista d'espera.



    Article 7. Documentació per a la matrícula

    1. L'alumnat presentarà, en l'escola oficial d'idiomes que trie, l'acreditació dels requisits acadèmics exigits per a matricular-se en cada curs, així com l'imprés d'inscripció degudament omplit. En l'esmentada escola oficial d'idiomes es comprovarà que el sol·licitant reunix els requisits exigits i, en cas afirmatiu, se n'acceptarà la inscripció.



    2. El sol·licitant abonarà cada curs acadèmic el cost del material didàctic fixat per la conselleria amb competències en matèria d'educació, a proposta del ministeri amb estes mateixes competències, la qual cosa donarà dret a l'alumnat a rebre este material, a més del suport tutorial. Addicionalment, l'alumnat que es matricule per primera vegada en l'escola oficial d'idiomes abonarà, en concepte d'obertura d'expedient, la taxa que a este efecte establix el Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat.

    3. Els descomptes a què puguen optar determinats col·lectius, així com el procediment per a la seua concessió, apareixeran arreplegats en les comunicacions i instruccions que dicte la direcció general competent en matèria d'ordenació acadèmica d'ensenyances d'idiomes, vista la planificació de servicis efectuada pel ministeri competent en matèria d'educació.



    Article 8. Formalització de la matrícula

    1. L'alumnat matriculat en un determinat curs que no promocione podrà matricular-se únicament dels mòduls no superats durant el curs següent i abonarà la quantitat que per a cada curs escolar s'establisca, a proposta del ministeri amb competències en matèria d'educació.



    L'alumnat que supere tots els mòduls necessaris per a poder realitzar la prova de certificació d'un determinat nivell i no supere esta prova podrà tornar a matricular-se en el curs següent, amb caràcter excepcional, en l'últim mòdul superat. En este cas, haurà de renunciar expressament a la qualificació obtinguda i abonarà la mateixa quantia establida per a l'alumnat que no promociona al curs següent.



    2. Per a formalitzar la matrícula, l'alumnat haurà d'arreplegar la documentació necessària en l'escola oficial d'idiomes triada, en el termini indicat des de cada una d'estes. La dita documentació inclourà l'imprés de pagament de taxes o la informació necessària per a realitzar el dit pagament. La matrícula quedarà formalitzada una vegada abonats el cost del material didàctic i de la taxa, dins del termini determinat per cada centre. Els impresos corresponents, degudament validats per l'entitat bancària col·laboradora, hauran de ser entregats en la secretaria del centre en un termini màxim de 72 hores. En el cas que no es realitze l'entrega dels impresos validats per l'entitat bancària dins del termini establit, s'entendrà que l'alumnat renuncia a la reserva de plaça.



    3. Una vegada formalitzada la matrícula, només es podrà procedir a la devolució de la quantitat abonada pel material didàctic en els supòsits en què la dita matrícula haja de ser anul·lada per causes no imputables a l'interessat. En este cas, la persona interessada presentarà una sol·licitud degudament justificada dirigida a la direcció general competent en matèria de planificació educativa. Esta direcció general dictarà una resolució davant de la sol·licitud i la notificarà a la persona interessada en el termini màxim de tres mesos, i es podrà entendre desestimada esta si no es realitza la notificació en el dit termini.

    En cap cas es procedirà a la devolució de la quantitat corresponent a la taxa abonada a la Generalitat en concepte d'obertura d'expedient.





    Article 9. Trasllat de matrícula

    1. Quant a les sol·licituds de trasllat de matrícula de l'alumnat d'ensenyances de l'idioma anglés a distància That's English, la persona interessada presentarà en l'escola oficial d'idiomes en què es trobe matriculat la sol·licitud de trasllat de matrícula acompanyada de la documentació que ho justifique. La direcció de l'escola oficial d'idiomes dirigirà esta sol·licitud al director o directora de l'escola oficial d'idiomes receptora.

    2. En cas d'haver-hi places vacants en l'escola oficial d'idiomes per a la qual se sol·licita el trasllat i estar degudament justificada la sol·licitud, la direcció de l'escola oficial d'idiomes receptora comunicarà al director o directora de l'escola oficial d'idiomes d'origen l'estimació de la sol·licitud. Esta última escola oficial d'idiomes notificarà a la persona interessada la resolució de la seua sol·licitud i, si és el cas, procedirà al trasllat de matrícula adjuntant la documentació acadèmica de què dispose.



    Article 10. Professorat

    1. El professorat impartirà les tutories, realitzarà el procés d'avaluació i firmarà els documents academicoadministratius i d'avaluació corresponents.

    2. Quan el nombre de professors d'escoles oficials d'idiomes que hagen manifestat la seua disposició per a impartir el That's English siga superior als necessaris per a atendre els grups d'alumnes establits, s'aplicarà el criteri quant a l'orde d'elecció que regula esta situació en la normativa aplicable a les escoles oficials d'idiomes. Si és necessari, este professorat podrà impartir l'acció tutorial en les dependències d'un altre centre públic diferent d'aquell en què es trobe autoritzat per a la impartició de les dites ensenyances, sempre amb l'autorització de la direcció territorial amb competències en matèria d'educació.



    3. La part lectiva de la jornada setmanal del personal docent que impartix exclusivament les ensenyances regulades en la present orde serà, com a mínim, de 20 hores, sense perjuí de les situacions de reducció de jornada previstes en la normativa vigent. Estes 20 hores es distribuiran de la manera següent:

    a) 12 hores dedicades a tutories grupals, dirigides a 12 grups distints, cada un de 60 alumnes.

    b) 4 hores dedicades a tutories individuals, a fi d'atendre l'alumnat dels seus 12 grups.

    c) 4 hores dedicades a tutoria a distància (telemàtica-telefònica) per a atendre l'alumnat dels seus 12 grups.

    En el cas que un professor tinga una dedicació horària parcial al programa That's English, la distribució del seu horari setmanal a les distintes tutories es realitzarà, depenent del nombre de grups que atenga, segons les directrius que a este respecte li remeta la direcció territorial amb competències en matèria d'educació.

    4. Les hores complementàries del professorat esmentat en l'apartat anterior es regiran segons el que disposa la normativa vigent per al professorat que presta servicis en les escoles oficials d'idiomes.



    Article 11. Pla d'acció tutorial

    1. Ateses les característiques de l'ensenyança a distància i de l'alumnat que la cursa, es garantirà una oferta diversa i flexible, tant de tutories presencials com a distància, que possibilite la millor atenció a l'alumnat. A este efecte, l'horari de les tutories que tinga assignades cada professor o professora es confeccionarà de manera que les diferents hores dedicades a l'acció tutorial queden repartides en el nombre més gran possible de dies lectius de la setmana, i intentant comprendre tant torns de matí com de vesprada-nit. Per a això, el professorat encarregat d'impartir el curs That's English elaborarà un pla d'actuació a fi de desenrotllar els objectius de l'acció tutorial.

    2. El pla d'acció tutorial comprendrà els següents tipus de tutories:



    a) Tutories presencials.

    1. Tutories grupals: es tracta de sessions de suport tutorial col·lectives, d'assistència voluntària per a l'alumnat. En estes, es desenrotllaran els objectius, s'informarà sobre els continguts i el pla de treball del curs així com de les activitats que l'alumnat ha de desenrotllar. S'establirà una hora setmanal per cada grup/curs.

    2. Tutories individuals: en estes es tractaran aquells aspectes que puga plantejar cada alumne respecte al seu procés educatiu i d'aprenentatge. S'impartiran tutories individuals dels distints cursos, en diferents torns, tant al matí com a la vesprada-nit.

    b) Tutories a distància: telemàtiques-telefòniques. Atesa la importància motivacional i pedagògica de les tutories a distància, el professorat tindrà una disponibilitat horària suficient que li permeta elaborar i revisar el material pedagògic i didàctic dirigit a l'alumnat, així com aconseguir una eficient acció d'anada i tornada dels materials didàctics remesos tant pel professorat com per l'alumnat.

    3. Els objectius de l'acció tutorial seran:

    a) Afavorir el desenrotllament de la destresa comunicativa d'expressió i interacció oral i la seua integració amb les altres destreses en el context d'una tasca d'interacció.

    b) Orientar en les tècniques i estratègies que faciliten el procés d'aprenentatge de l'idioma anglés, així com tractar les possibles dificultats que es presenten a l'alumnat per a ajudar-lo a superar-les.



    Article 12. Avaluació i certificació acadèmica

    1. La superació del primer curs de cada un dels nivells donarà accés directe al segon curs del nivell corresponent.

    2. L'avaluació del progrés dels alumnes es realitzarà per mitjà de les corresponents proves relatives a cada mòdul, a més d'una prova presencial al final de cada un d'estos.

    3. L'alumne o alumna que haja sigut avaluat positivament en un mòdul no haurà de tornar a cursar-lo mentres continue en la modalitat d'ensenyança a distància.

    4. L'alumne tindrà dret a romandre matriculat en el mateix curs sense subjecció a cap límit de permanència, i a poder acollir-se a una convocatòria cada any per a superar el curs.

    5. Els alumnes que, des del règim d'ensenyança a distància s'incorporen al règim presencial, hauran de cursar el corresponent curs en la seua totalitat si tenen pendent de superació algun dels mòduls corresponents a este. En tot cas, per a esta incorporació, els alumnes no podran haver esgotat prèviament el màxim de permanència estipulat en el dit curs en el règim presencial.

    6. L'organització de les diferents convocatòries de les proves presencials dels mòduls corresponents als diferents nivells del programa That's English s'establirà en les comunicacions i instruccions que a este respecte dicte la direcció general competent en matèria d'ordenació acadèmica d'ensenyances d'idiomes.

    7. Les qualificacions finals s'expressaran en els termes següents: apte o no apte.

    8. Els documents d'avaluació seran l'expedient acadèmic i les actes de qualificació. Ateses les característiques d'esta modalitat d'ensenyança, en l'avaluació dels diferents mòduls no serà aplicable per a l'alumnat la fitxa individual de seguiment que regula l'article 7.8 de l'Orde de 31 de gener de 2008, de la Conselleria d'Educació.



    9. Les actes de qualificació s'estendran al terme de cada un dels cursos de cada nivell. Estes actes inclouran la relació nominal d'alumnat, estaran diferenciades segons les destreses de què conste la prova final i especificaran la qualificació del curs. Seran firmades pel professorat del curs corresponent i hauran de comptar amb el vistiplau del cap del departament corresponent.

    10. L'alumnat podrà sol·licitar l'expedició d'un certificat acadèmic oficial de les dades arreplegades en el seu expedient acadèmic. Este certificat acadèmic serà firmat pel secretari del centre amb el vistiplau del director del centre. Els expedients acadèmics i les actes de qualificació s'arxivaran i custodiaran en la secretaria del centre.





    DISPOSICIONS ADDICIONALS



    Primera. Aplicació

    Es faculta els òrgans directius de la conselleria competent en matèria d'educació perquè, en l'àmbit de les seues competències, dicten les resolucions i instruccions que siguen necessàries per a l'aplicació d'esta orde.

    Segona. Difusió i supervisió

    Les direccions de les escoles oficials d'idiomes i la Inspecció d'Educació vetlaran pel compliment de tots els preceptes continguts en esta orde i informaran sobre el seu contingut als diferents membres de la comunitat educativa.



    Tercera. Incidència en les dotacions de gasto

    La implementació i el posterior desplegament d'esta orde no podran tindre cap incidència en la dotació de tots i cada un dels capítols de gasto assignats a la conselleria competent en matèria d'educació, i en tot cas haurà de ser atés amb els mitjans personals i materials de la conselleria competent per raó de la matèria.



    DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA



    Única. Derogació normativa

    1. Queda derogada l'Orde de 23 de juny de 2008, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'organització i el funcionament de l'ensenyança d'anglés del nivell bàsic i del nivell intermedi, en la modalitat a distància That's English.

    2. Així mateix, queden derogades totes les disposicions del mateix rang o d'un rang inferior que s'oposen al que establix la present orde.



    DISPOSICIÓ FINAL



    Única. Entrada en vigor

    La present orde entrarà en vigor l'endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



    València, 22 de juliol de 2013



    La consellera d'Educació, Cultura i Esport,

    MARÍA JOSÉ CATALÁ VERDET