CORRECCIÓ D'ERRADES del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat



Publicado en:  DOGV núm. 9062 de 15.04.2021
Número identificador:   2021/3832
Referencia Base Datos:  004091/2021
 
  • Análisis jurídico

  • Análisis documental

    Origen disposición: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grupo Temático: Legislación
    Materias: Organització de l'administració Funció pública
    Descriptores:
      Temáticos: administració regional, reglament intern, organització administrativa , monografies, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública


  • CORRECCIÓ D'ERRADES del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat [2021/3832]

    Advertides errades en el decret de referència, publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm 9059, de 12.04.2020, procedeix la correcció en els termes següents:



    Primer

    En l'article 15,



    On diu:

    «Article 15. Pla personal de treball per a la prestació de serveis en la modalitat de teletreball

    1. Podrà sol·licitar un pla personal de treball per a la prestació de serveis en la modalitat de teletreball la persona que, no participant en un programa de teletreball i de conformitat amb la normativa vigent, es trobe en alguna de les circumstàncies següents:

    a) Tindre reconegut el dret al canvi de lloc de treball per motius de salut i que aquest no puga fer-se efectiu en els termes previstos en la normativa de funció pública, pel temps que dure aquesta circumstància.



    b) Les empleades víctimes de violència de gènere, mentre no siga possible la seua adscripció a un altre lloc de treball.

    c) El personal empleat públic víctima de violència terrorista, mentre no siga possible la seua adscripció a un altre lloc de treball.

    d) les empleades públiques en estat de gestació a partir de la setmana 37 d'embaràs o de la setmana 35 en el supòsit de gestació múltiple.

    2. La sol·licitud es dirigirà a la persona titular de la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme al qual es trobe adscrit el lloc de treball que ocupen, i haurà de formalitzar-se mitjançant el model previst en l'annex VII.

    3. Rebuda la sol·licitud, la persona titular de la corresponent sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal haurà de sol·licitar a la direcció general competent en matèria de funció pública un informe sobre si en la persona sol·licitant concorre alguna de les circumstàncies previstes en l'apartat 1 del present article, i es desestimarà la sol·licitud en cas de no concurrència.

    4. Si l'informe esmentat en l'apartat anterior acredita l'existència d'alguna d'aquestes circumstàncies, la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme al qual es trobe adscrit el lloc de treball que ocupe la persona sol·licitant requerirà:

    a) De l'òrgan superior o directiu del qual depenga el lloc de treball, un informe favorable en el qual es concreten:

    1r. Els objectius als quals en tot cas haurà de contribuir el pla personal de treball per a una millor organització d'aquest.

    2n. La durada del pla de treball, quan en siga possible la concreció.

    3r. La distribució de la jornada setmanal de la persona sol·licitant.

    4t. Els mitjans tecnològics necessaris per a l'exercici de les funcions mitjançant teletreball.

    Així mateix, l'òrgan superior o directiu del qual depenga el lloc de treball haurà d'emplenar la identificació dels compromisos d'execució, segons el model previst en l'annex VIII, en el qual s'especifiquen les dades relatives al lloc de treball, incloent-hi la unitat administrativa competent per a efectuar el seguiment, la descripció de l'activitat a desenvolupar, els criteris per a la seua avaluació, els indicadors de compliment, la freqüència compromesa, les dates de comprovació i la data de finalització.

    b) De la direcció general competent en matèria de tecnologies de la informació i les comunicacions, un informe favorable relatiu a la idoneïtat dels mitjans tecnològics necessaris per al desenvolupament de l'activitat.

    5. Rebuts els informes assenyalats en l'apartat anterior, la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal, amb la seua anàlisi prèvia a fi de comprovar que contenen tots els elements requerits, elaborarà una proposta de pla personal de treball per a la prestació de serveis mitjançant la modalitat de teletreball per a la persona sol·licitant, o si és el cas, desestimarà la sol·licitud mitjançant una resolució motivada. Transcorregut el termini de tres mesos sense que s'haja notificat a la persona interessada la resolució d'autorització, es considerarà estimada la sol·licitud.

    6. El pla personal de treball haurà d'incloure, com a mínim, els elements següents:

    a) Els objectius als quals contribueix per a la millor organització del treball.

    b) La durada del pla, quan en siga possible la concreció.

    c) La distribució de la jornada setmanal de la persona sol·licitant.

    d) Els mitjans tecnològics necessaris per a l'exercici de les funcions mitjançant teletreball.

    e) Relació de les tasques a realitzar en la modalitat de teletreball, els objectius a aconseguir, règim de control i seguiment periòdic dels objectius del treball i avaluació periòdica, tot això en els termes expressats en l'annex VIII.

    7. Sense perjudici de l'adopció de les mesures que resulten necessàries, si és el cas, per a fer efectiva la protecció de les persones sol·licitants, el pla personal de treball s'autoritzarà en el termini màxim de tres mesos des de la data de presentació de la sol·licitud de teletreball, mitjançant la formalització del document de l'annex IX, subscrit entre la persona titular de la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme al qual es trobe adscrit el lloc de treball i la persona sol·licitant que l'ocupe, i el vistiplau de la persona titular de l'òrgan superior o directiu del qual depenga el lloc de treball. A continuació, el document esmentat serà remés per la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal a la direcció general competent en matèria de funció pública, perquè el seu titular hi faça constar el seu vistiplau. Se li assignarà un número correlatiu a l'any de la seua aprovació (pla personal de treball núm.__/____).

    8. La distribució de la jornada setmanal no estarà sotmesa a les limitacions previstes en l'article 6.1.

    9. La durada del pla personal de teletreball s'estendrà mentre es mantinguen les circumstàncies concurrents en la persona sol·licitant que van motivar la seua autorització, la qual haurà de comunicar amb caràcter immediat qualsevol variació en aquelles a la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal del qual depenga el lloc.

    La comunicació de la finalització del pla personal de treball a la persona autoritzada l'haurà d'efectuar la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de manera immediata quan desapareguen les circumstàncies que, de conformitat amb el que s'estableix en l'apartat 1 d'aquest article, en van motivar la concessió, i en donarà compte a la direcció general competent en matèria de funció pública.

    10. El pla personal de treball estarà permanentment a la disposició de la Inspecció General de Serveis, que podrà requerir-lo a les sotssecretaries o òrgans competents en matèria de personal en qualsevol moment.



    11. La documentació referent a les sol·licituds objecte del present article estarà a la disposició de la Comissió de Control i Seguiment perquè en prenga coneixement.

    12. En atenció a les especials circumstàncies que concorren en els supòsits de les lletres b) i c) de l'apartat 1 del present article, i sense perjudici del termini de tres mesos previst en l'apartat 7, les sol·licituds de pla personal de treball per aquestes causes hauran de tramitar-se de manera àgil i preferent, a fi de garantir-ne l'eficàcia. En tot cas, es protegirà la intimitat de les víctimes, especialment les seues dades personals, les dels seus ascendents, descendents i les de qualsevol persona que estiga sota la seua guarda i custòdia.

    13. Totes les sol·licituds de pla personal de treball hauran de ser objecte d'un especial sigil i discreció.»



    Ha de dir:

    «Article 15. Pla personal de treball per a la prestació de serveis en la modalitat de teletreball.

    1. Podrà sol·licitar un pla personal de treball per a la prestació de serveis en la modalitat de teletreball qui, no participant en un programa de teletreball i de conformitat amb la normativa vigent, es trobe en alguna de les següents circumstàncies:

    a) tindre reconegut el dret al canvi de lloc de treball per motius de salut i que aquest no puga fer-se efectiu en els termes previstos en la normativa de funció pública, pel temps que dure aquesta circumstància.

    b) les empleades víctimes de violència de gènere, en tant no siga possible la seua adscripció a un altre lloc de treball.

    c) el personal empleat públic víctima de violència terrorista, en tant no siga possible la seua adscripció a un altre lloc de treball.

    d) les empleades públiques en estat de gestació a partir de la setmana 30 d'embaràs o de la setmana 26 en el supòsit de gestació múltiple.

    e) qui estiga gaudint del permís per cura de fill o filla menor afectat per càncer o una altra malaltia greu previst en l'article 29 del Decret 42/2019, de 22 de març, del Consell, de regulació de les condicions de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat, respecte de la part de jornada que realitze.

    2. La sol·licitud es dirigirà a la persona titular de la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme a la qual es trobe adscrit el lloc de treball que ocupen i haurà de formalitzar-se mitjançant el model previst en l'Annex VII, al qual haurà d'acompanyar la documentació que acredite trobar-se en algun dels supòsits de l'apartat anterior. Si no s'acreditara, la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal haurà de sol·licitar informe sobre aquest tema a la direcció general competent en matèria de funció pública i si finalment no fora possible tal acreditació, desestimarà la sol·licitud.

    3. Acreditada aquesta concurrència, la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme a la qual es trobe adscrit el lloc de treball que ocupe la persona sol·licitant requerirà:



    a) de l'òrgan superior o directiu del qual depenga el lloc de treball, proposta de Pla Personal mitjançant l'emplenament de l'Annex VIII.



    b) de la direcció general competent en matèria de tecnologies de la informació i les comunicacions, informe favorable relatiu a la idoneïtat dels mitjans tecnològics necessaris per al desenvolupament de l'activitat consignats en l'Annex VIII.

    4. Sense perjudici de l'adopció de les mesures que resulten necessàries, en el seu cas, per a fer efectiva la protecció de les persones sol·licitants, el pla personal de treball s'autoritzarà en el termini màxim de vint dies des de la data de presentació de la sol·licitud de teletreball, mitjançant la formalització del document de l'Annex IX subscrit entre la persona titular de la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme a la qual es trobe adscrit el lloc de treball i la persona sol·licitant que l'ocupe, del qual es donarà compte a la direcció general competent en matèria de funció pública.

    Transcorregut el termini de vint dies sense que s'haja notificat a la persona interessada la resolució d'autorització, es considerarà estimada la sol·licitud.

    5. La distribució de la jornada setmanal no estarà sotmesa a les limitacions previstes en l'article 6.1.

    6. La duració del pla personal de teletreball s'estendrà en tant es mantinguen les circumstàncies concurrents en la persona sol·licitant que van motivar la seua autorització, devent aquesta comunicar amb caràcter immediat qualsevol variació en elles a la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la qual depenga el lloc.

    La comunicació de la finalització del pla personal de treball a la persona autoritzada haurà d'efectuar-se per la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de manera immediata quan desapareguen les circumstàncies que, de conformitat amb el que s'estableix en l'apartat 1 d'aquest article, van motivar la seua concessió, donant compte a la direcció general competent en matèria de funció pública.

    7. El pla personal de treball estarà permanentment a la disposició de la Inspecció General de Serveis, que podrà requerir-ho a les sotssecretaries o òrgans competents en matèria de personal en qualsevol moment.



    8. La documentació referent a les sol·licituds objecte del present article estarà a la disposició de la Comissió de Control i Seguiment prevista en l'article 23 perquè en prenga coneixement.

    9. En atenció a les especials circumstàncies que concorren en els supòsits previstos en el present article, i sense perjudici del termini de vint dies per a la seua resolució regulat en l'apartat 5, les sol·licituds de pla personal de treball hauran de tramitar-se de manera àgil i preferent a fi de garantir la seua eficàcia. No obstant això, en aquells casos en què s'acredite degudament en l'expedient la urgència de l'adopció de la mesura, la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal podrà dictar resolució autoritzant que la persona sol·licitant comence a prestar serveis provisionalment en règim de teletreball amb efectes de l'endemà a la seua sol·licitud, sense perjudici de realitzar la tramitació prevista en el present article i autoritzar, en el seu cas, el pla personal de manera definitiva una vegada finalitzada la mateixa.

    10. Totes les sol·licituds de Pla personal de treball hauran de ser objecte d'un especial sigil i discreció. En tot cas es protegirà la intimitat de les víctimes, especialment les seues dades personals, els dels seus ascendents, descendents i els de qualsevol persona que estiga sota el seu guarda i custòdia.»



    Segon

    Els annexos VII, VIII i IX se substitueixen pels que s'insereixen a continuació:







    «ANNEX VII



    SOL·LICITUD D'AUTORITZACIÓ DEL PLA PERSONAL DE TREBALL DE L'ARTICLE 15 MITJANÇANT LA MODALITAT DE TELETREBALL



    1. Dades del personal.

    Nom i cognoms.

    NRP.

    Edat.

    Relació jurídica que l'uneix amb l'administració.

    Adreça. (Aportar certificat d'empadronament).

    Població.



    2. Dades del lloc de treball.

    Número del lloc de treball.

    Denominació.

    Classificació.

    Adreça.

    Nom de la persona responsable de la unitat administrativa

    Lloc de la persona responsable



    3. Aspectes relacionats amb el pla de treball proposat.

    Data d'inici

    Data de fi

    Distribució dels dies de treball presencial i de teletreball



    Localitat, data i signatura







    ANNEX VII

    Clàusula deure d'informar



    La participació en el programa de teletreball requereix el tractament de dades personals per la qual cosa, d'acord amb el que s'estableix en l'article 13 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, s'informa les persones interessades en els termes següents:



    a) El responsable del tractament és la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, amb domicili C/ de la Democràcia núm. 77, 46018 València.

    b) Pot contactar amb el Delegat/da de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través del compte de correu dpd@gva.es o dirigint escrit a passeig Albereda, 16 – 46010 València.

    c) Amb base jurídica en el compliment d'una missió realitzada en interés públic i en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, legitima aquest tractament de dades amb la finalitat d'avaluar i revocar la incorporació del personal que ho sol·licita al programa de teletreball que corresponga.

    d) Els destinataris previstos als quals se cediran les dades segons estableix el decret seran la Inspecció General de Serveis, l'Institut Valencià d'Administració Pública i aquells òrgans als quals s'estiga obligat per norma legal.

    e) No està previst realitzar transferències internacionals de dades.

    f) Les dades personals es conservaran durant el temps necessari per a complir la finalitat per a la qual s'obtenen i pels terminis establits en les normes vigents per a complir obligacions i responsabilitats legals, i seran suprimides d'acord amb el que s'estableix en la normativa d'arxius i documentació.

    g) Les persones interessades podran exercitar el dret d'accés a les seues dades personals, la rectificació o supressió d'aquestes, la limitació o oposició al seu tractament, bé mitjançant escrit, després d'identificar-se, dirigit a l'òrgan responsable del tractament per correu postal o presentant-lo davant un registre d'entrada presencial, o bé a través del tràmit telemàtic publicat en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana:

    https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=19970&version=amp

    h) Si les persones interessades entenen que s'han vist perjudicades pel tractament de les seues dades o en l'exercici dels seus drets, poden presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades a través de la seu electrònica accessible en la pàgina web https://www.aepd.es/.







    ANNEX VIII

    Fitxa d'identificació de compromisos execució



    PLA PERSONAL DE TREBALL NÚM. …../…….



    A) DADES RELATIVES AL LLOC DE TREBALL

    LLOC EN MODALITAT DE TELETREBALL

    (número i denominació)

    UNITAT ADMINISTRATIVA COMPETENT PER A EFECTUAR EL SEGUIMENT

    ÒRGAN SUPERIOR O DIRECTIU D'ADSCRIPCIÓ

    CONSELLERIA O ORGANISME





    CAUSES I OBJECTIUS DE LA PROPOSTA



















    DISTRIBUCIÓ DE LA JORNADA SETMANAL











    MITJANS TECNOLÒGICS NECESSARIS PER A l'ACOMPLIMENT DE LES FUNCIONS DE FORMA NO PRESENCIAL MITJANÇANT TELETREBALL















    B) DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT A DESENVOLUPAR

    La tasca o activitat és una acció específica que identifica un procés, no han de ser enunciats generals o de funció, sinó que han de concretar-se en una acció i un objecte sobre el qual s'exerceix l'acció, que té un començament i final definit, i han de poder ser observable, de tal forma que veient els seus resultats es puga concloure que l'activitat ha sigut executada, i mesurable, això és, que veient els seus resultats es puga concloure si ha sigut ben o mal executada i quantificar aquest judici. Cada tasca és independent d'altres accions i té sentit en si mateixa.





    NOM DE LES TASQUES O ACTIVITATS A DESENVOLUPAR:

    1.

    2.

    3.







    C) CRITERIS PER A LA SEUA AVALUACIÓ

    En aquest apartat el que es dissenya són les raons per les quals es determina que l'execució compromesa està ben feta. Per exemple, si s'ha compromés la realització d'un expedient concret, s'ha d'enunciar la necessitat que satisfà: una adscripció; l'estructuració d'una activitat formativa, la seua possibilitat; el pagament de la nòmina; la realització d'un estudi; etc.



    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 1. (nom)







    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 2. (nom)







    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 3. (nom)









    D) INDICADORS DE COMPLIMENT

    Els indicadors han de permetre mesurar les realitats provocades per les execucions de la persona teletreballadora, ja que són efectes del seu procedir, de manera que puga veure's si l'activitat compromesa ha estat ben o mal realitzada i si el criteri d'execució ha sigut satisfet o no.



    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 1. (nom)





    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 2. (nom)





    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 3. (nom)





    E) FREQÜÈNCIA COMPROMESA

    La freqüència compromesa consisteix en una estimació del nombre de vegades que l'activitat es realitzarà en el temps de teletreball.



    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) (nombre)

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) (nombre)

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) (nombre)







    F) DATES DE COMPROVACIÓ.

    Dates compromeses per a comprovar el desenvolupament de les activitats i poder realitzar accions correctores i motivadores. Poden establir-se per terminis, fases importants de l'execució o per decisions transcendents que afecten l'execució compromesa.



    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) Dates aproximades de comprovació

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) Dates aproximades de comprovació

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) Dates aproximades de comprovació







    G) DATA DE FINALITZACIÓ

    El pla personal de treball ha de contindre per a cada actuació o tasca la seua data de finalització, això és, la data en què l'execució compromesa estarà finalitzada. No necessàriament ha de coincidir amb el temps de teletreball, però sí amb la freqüència de les execucions compromeses.





    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) Data de finalització

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) Data de finalització

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) Data de finalització







    Data



    Signatura de la persona titular de l'òrgan superior o directiu del qual depenga el lloc de treball.









    ANNEX IX

    Pla personal de treball



    CONSELLERIA/ORGANISME ...

    ÒRGAN SUPERIOR O DIRECTIU DEL QUAL DEPÉN EL LLOC DE TREBALL...



    A) Causes i objectius de la proposta, que en tot cas haurà de contribuir a una millor organització del treball, que fonamenta la seua implantació.













    B) Distribució de la jornada setmanal









    C) Mitjans tecnològics necessaris per a l'acompliment de les funcions de forma no presencial mitjançant teletreball.











    D) Descripció de l'activitat a desenvolupar

    La tasca o activitat és una acció específica que identifica un procés, no han de ser enunciats generals o de funció, sinó que han de concretar-se en una acció i un objecte sobre el qual s'exerceix l'acció, que té un començament i final definit, i ha de poder ser observable, de tal forma que veient els seus resultats es puga concloure que l'activitat s'ha executat, i mesurable, això és, que veient els seus resultats es puga concloure si ha sigut bé o mal executada i quantificar aquest judici. Cada tasca és independent d'altres accions i té sentit en si mateixa.



    NOM DE LES TASQUES O ACTIVITATS A DESENVOLUPAR:

    1.

    2.

    3.







    E) Criteris per a la seua avaluació

    En aquest apartat el que es dissenya són les raons per les quals es determina que l'execució compromesa està ben feta. Per exemple, si s'ha compromés la realització d'un expedient concret, s'ha d'enunciar la necessitat que satisfà: una adscripció; l'estructuració d'una activitat formativa, la seua possibilitat; el pagament de la nòmina; la realització d'un estudi; etc.



    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 1. (nom)







    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 2. (nom)







    CRITERIS D'EXECUCIÓ DE LA TASCA O ACTIVITAT A DESENVOLUPAR: 3. (nom)









    F) Indicadores de compliment

    Els indicadors han de permetre mesurar les realitats provocades per les execucions de la persona teletreballadora, ja que són efectes del seu procedir, de manera que puga veure's si l'activitat compromesa ha estat ben o mal realitzada i si el criteri d'execució ha sigut satisfet o no.



    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 1. (nom)





    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 2. (nom)





    Indicadors de l'activitat a desenvolupar: 3. (nom)







    G) Freqüència compromesa

    La freqüència compromesa consisteix en una estimació del nombre de vegades que l'activitat es realitzarà en el temps de teletreball.



    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) (nombre)

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) (nombre)

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) (nombre)







    H) Dates de comprovació

    Dates compromeses per a comprovar el desenvolupament de les activitats i poder realitzar accions correctores i motivadores. Poden establir-se per terminis, fases importants de l'execució o per decisions transcendents que afecten l'execució compromesa.



    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) Dates aproximades de comprovació

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) Dates aproximades de comprovació

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) Dates aproximades de comprovació







    I) Data de finalització

    El pla personal de treball ha de contindre per a cada actuació o tasca la seua data de finalització, això és, la data en què l'execució compromesa estarà finalitzada. No necessàriament ha de coincidir amb el temps de teletreball, però sí amb la freqüència de les execucions compromeses.



    Activitat a desenvolupar; 1. (nom) Data de finalització

    Activitat a desenvolupar; 2. (nom) Data de finalització

    Activitat a desenvolupar; 3. (nom) Data de finalització





    Data



    Signatura de la persona titular de la Sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal de la conselleria o organisme proponent.

    Signatura de la persona sol·licitant.»



    València, 14 d'abril de 2021



    El president de la Generalitat,

    XIMO PUIG I FERRER



    La consellera de Justícia, Interior

    i Administració Pública,

    GABRIELA BRAVO SANESTANISLAO