Ficha docv

Ficha docv









Anunci pel qual se sotmet a informació pública el projecte de reparcel·lació forçosa. [2024/2261]

(DOGV núm. 9818 de 28.03.2024) Ref. Base de dades 002638/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Plans d'Urbanisme
    Descriptors:
      Temàtics: pla d'urbanisme, administració local
      Descriptors toponímics: Calp



Amb data 5 de març de 2024, el primer tinent d'alcalde, Juan Manuel del Pino López, delegat de l'Àrea d'Urbanisme, Infraestructures, Qualitat-Imatge Urbana, Parcs i Jardins, Cicle Integral de l'Aigua, RSU i Neteja Viària, ha dictat la Resolució núm. TA01-2024-0489, en relació amb la reparcel·lació forçosa inclosa en el Programa d'actuació aïllada del carrer José María Ruíz Pérez Águila, de 25 d'agost de 2014, aprovat per Decret núm. 201500783, de 31 de març de 2015, amb l'abast següent:



«Primer. Sotmetre a informació pública el projecte de reparcel·lació forçosa, presentat per Juan Miguel Martínez García, durant el termini d'un mes mitjançant la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web municipal, fent constar que la documentació completa es troba a la disposició de les persones interessades en l'adreça electrònica següent: https://calp.sedelectronica.es/transparency/5f1afbf0-d040-43ef-b485-ffcfe59106bf/, i en les oficines de Territori situades en la planta segona de l'Ajuntament, en l'avinguda d'Ifac, núm.12.



Segon. Notificar esta resolució a les persones propietàries incloses en l'àrea reparcel·lable.

Tercer. Sol·licitar del Registre de la Propietat de Calp l'expedició de certificació de domini i càrregues de les finques inicials incloses en l'àmbit reparcel·lable.

Quart. Deixar sense efecte el Decret de 24 de gener de 2024, amb número de Resolució TA01-2024-0210, ja que no es tracta d'una reparcel·lació voluntària, tal com s'identificava en l'esmentada resolució.»



En virtut d'això, i de conformitat amb el que s'establix en l'article 98 del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge de la Comunitat Valenciana, aprovat pel Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell, per mitjà d'este edicte es procedix a iniciar un període d'informació pública d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el DOGV, durant el qual les persones interessades podran procedir a presentar les al·legacions que consideren oportunes.



Els documents estaran a la disposició de les persones interessades en la segona planta de l'Ajuntament en horari de 08.30 a 14.00 hores i en la seu electrònica en l'enllaç: https://calp.sedelectronica.es/transparency/5f1afbf0-d040-43ef-b485-ffcfe59106bf/.

El que es fa públic per a general coneixement.



Calp, 8 de març de 2024.– El primer tinent d'alcalde: Juan Manuel del Pino López.

Mapa web