Ficha docv

Ficha docv









Anunci de les bases generals dels processos selectius de personal. [2024/2072]

(DOGV núm. 9818 de 28.03.2024) Ref. Base de dades 002594/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions
      Descriptors toponímics: Carcaixent



Pel Decret de l'Alcaldia 461/2024, de data 28 de febrer, s'han aprovat les bases generals per als processos selectius de personal de l'Ajuntament de Carcaixent que seguidament es transcriuen íntegrament:





Bases generals dels processos selectius de personal de l'Ajuntament de Carcaixent



Primera. Objectiu

1. És objecte d'estes bases (d'ara en avant, BG) regular amb caràcter general els processos de selecció del personal de l'Ajuntament de Carcaixent, tant de personal funcionari com de personal laboral; tant de carrera/fix com interí temporal. Estes BG regiran en tot el que les bases específiques (d'ara en avant, BE) que s'aproven per a cada convocatòria no establisquen altra cosa.

Cada procés concret tindrà unes BE en què es desenvoluparan estes BG per a adaptar-se a les circumstàncies i les necessitats concretes de la selecció objecte de cada convocatòria concreta; es precisarà, en cas que siga procedent i sempre en les seleccions definitives: a) classificació de la plaça o les places (amb indicació d'escala, subescala, classe i categoria); b) nombre de places; c) titulació requerida per a participar en el procés; d) temari.

L'aprovació de les BE s'haurà de comunicar als representants dels treballadors i treballadores municipals.

2. Estes BG no seran aplicables als processos de selecció definitiva de places de membres del cos de la Policia Local, les quals es regiran per la seua normativa específica.

3. Les tasques i les funcions que hauran de desenvolupar les persones seleccionades són totes les pròpies de la plaça o la categoria professional objecte de cada convocatòria, així com qualsevol altra tasca o funció pròpia de la titulació requerida.



Segona. Normativa aplicable

Els processos selectius es regiran per la normativa vigent que siga aplicable en cada moment, per estes BG i per les BE de cada convocatòria.

A continuació, es detalla la normativa aplicable actualment en matèria de selecció del personal de les administracions públiques locals. A títol enunciatiu, s'assenyalen:

Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) (RDL 5/2015).

Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local.

Llei 8/2010, de la CV, de règim local de la CV (LRLCV).

Reial decret 896/1991, de regles bàsiques i programes minims dels procediments de selecció dels funcionaris d'AL.

Llei 4/2021, de la CV, de funció pública valenciana.

Decret 3/2017, del Govern Valencià, en tot el que resulte d'aplicació.

Reglament general d'ingrés del personal al servici de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'AGE (Reial decret 364/1995).



Reial decret 2271/2004, d'accés a l'ocupació pública i provisió de llocs de treball de les persones amb discapacitat.



Tercera. Selecció definitiva en propietat versus selecció interina/temporal. Promoció interna

1. Les bases següents es referixen genèricament als processos de selecció per a cobrir en propietat, de manera definitiva, places vacants en la plantilla municipal, excepte la base 20.a, la qual es referix a les especialitats/concrecions que respecte dels processos de selecció definitiva resulten aplicables exclusivament als processos de selecció dirigits, des del primer moment, de manera exclusiva, a la selecció de personal interí/temporal.

2. En els processos de selecció definitiva les BE inclouran un temari que haurà de respectar el nombre de temes mínim que resulta aplicable en funció de la categoria professional de la plaça que s'ha de cobrir.

3. Borsa de treball temporal:

3.1. Llevat que en la convocatòria d'un procés selectiu definitiu es diga específicament el contrari, es constituirà una borsa de treball temporal amb les persones aspirants que hagen participat en el procés i no hagen resultat seleccionades, per a atendre les necessitats de nomenaments interins/temporals que d'esta categoria professional es plantegen a l'Ajuntament.

3.2. En els processos de selecció interins/temporals es constituirà, en tot cas, una borsa de treball temporal de l'especialitat professional objecte de la convocatòria.

3.3. Les borses de treball temporal, una vegada constituïdes, es regiran quant al seu funcionament per les normes reguladores del funcionament de les borses de treball temporal de l'Ajuntament de Carcaixent vigents en cada moment (i supletòriament...).

És obligació dels integrants d'una borsa de treball temporal conéixer les normes vigents i, si és el cas, donar compliment al que s'establisca respecte als seus integrants.

4. En els processos de selecció interins/temporals per millora d'ocupació, les BE preveuran, a més de la resta d'especificacions pròpies dels processos interins/temporals, el requisit d'exercir prèviament la condició de funcionari/ària de carrera de l'Ajuntament, per a participar en el procés.

5. Promoció interna: la convocatòria d'un procés de selecció definitiva indicarà, si és el cas, el nombre de places que es reserven per al torn de promoció interna. Les BE d'estos processos de selecció podran establir, per a aspirants pel torn de promoció interna, de conformitat amb la normativa vigent, especialitats respecte de l'exercici de la fase d'oposició i els seus apartats, així com una reducció del temari que cal considerar.

En cas que alguna o totes les places inicialment reservades per a promoció interna no es cobriren, eixes places augmentarien el nombre de places en el procés de selecció que cal cobrir pel torn lliure.



Quarta. Requisits de les persones aspirants

Per a ser admés/esa en la realització de les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:

Tindre 16 anys i no excedir l'edat de jubilació.

Tindre nacionalitat espanyola o ser nacional d'un dels països membres de la Unió Europea o d'un altre país estranger en els termes que establix l'article 57 del TREBEP (o precepte equivalent que en un futur puga regular esta matèria).

Aptitud exigible per a la plaça, mitjançant l'aportació de certificat mèdic acreditatiu.

Posseir la capacitat funcional per a desenvolupar les tasques pròpies de les places oferides. L'Ajuntament es reserva el dret a sotmetre a les persones aspirants proposades pel tribunal i abans de ser nomenades com a personal empleat públic, a totes les proves que considere pertinents per a avaluar el compliment d'este requisit.

No estar subjecte/a a causes d'incompatibilitat o incapacitat per a ser empleat/ada de les AP.

No haver sigut separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servici de cap de les AP, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.



Estar en possessió del títol o nivell de titulació exigida en cada convocatòria o en condicions d'obtindre'l en la data en què acabe el termini de presentació de les sol·licituds.

Estar en possessió del certificat de coneixements del valencià expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV), o certificat equivalent. Qui no puga acreditar el grau de coneixements de valencià requerit haurà de sotmetre's a una prova prèvia, obligatòria i eliminatòria, de coneixements del valencià de nivell, atesos els criteris de proporcionalitat sobre la base de la categoria que es convoca.



Haver satisfet l'import de la taxa per la participació en el procés de selecció.

En processos de promoció interna: ser funcionari/ària de carrera de l'Ajuntament de Carcaixent, amb una antiguitat d'almenys dos anys.

En el cas d'aportar o al·legar titulació o documentació diferent de la requerida/exigida en les bases, però que l'aspirant entén que és equivalent, s'haurà d'aportar certificat o documentació oficial acreditativa de l'equivalència. En cas de titulacions obtingudes en un altre estat membre de la UE, s'aportarà reconeixement oficial del títol per l'òrgan que tinga atribuïda legalment la competència.

Cada convocatòria específica podrà establir requisits específics d'admissió, que tinguen una relació objectiva i proporcionada amb les corresponents funcions i tasques que s'hagen de complir.

Els requisits exigits s'hauran de tindre el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds que en cada cas s'establisca i mantindre'ls durant el desenvolupament del procés i fins al nomenament o contractació, si és procedent.



Quinta. Igualtat de condicions

Les persones amb diversitat funcional seran admeses en igualtat de condicions respecte de la resta d'aspirants, sempre que resulte acreditada la seua capacitat per a atendre les funcions de la plaça. Qui concórrega al procediment selectiu amb alguna discapacitat reconeguda haurà de presentar una certificació de l'administració competent, que acredite esta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques corresponents en les places objecte de la convocatòria.

El tribunal establirà, per a les persones aspirants amb diversitat funcional que ho sol·liciten, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les proves. A este efecte, les persones interessades hauran de presentar la petició concreta en la sol·licitud de participació de la convocatòria, perquè el tribunal puga valorar la procedència, o no, de l'admissió del que sol·liciten. S'adjuntarà el dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan tècnic de qualificació del grau de discapacitat o diversitat funcional, en què s'acredite de manera fefaent el trastorn funcional permanent (grau d'afectació) que ha donat origen al grau de minusvalidesa reconegut. En tot cas, abans de la incorporació en la plaça, haurà de presentar una certificació de compatibilitat funcional expedida pel Centre de Valoració i Orientació de Discapacitats.





Sexta. Publicitat i vigència de les bases generals (BG) i específiques (BE)

Estes BG seran publicades en el tauler d'edictes i en la pàgina web de l'Ajuntament, així com en el BOP, i llavors entraran en vigor. També seran objecte de publicació les modificacions possibles. Estaran vigents mentres no es modifiquen o es deixen sense efecte per resolució expressa. Romandran exposades en la pàgina web municipal mentres estiguen en vigor.

Les BE de cada convocatòria seran publicades en el tauler d'edictes, en la seu electrònica i en la pàgina web de l'Ajuntament. S'inserirà un anunci en el BOP, en el DOGV i també en el BOE, i llavors entraran en vigor. A més, es podrà inserir un anunci, amb extracte de la convocatòria, en algun diari o altres mitjans per a incrementar la concurrència. Les BE romandran exposades en la pàgina web de l'Ajuntament mentres es prolongue el procés selectiu.

Els anuncis successius de cada procés selectiu, posteriors a la convocatòria, s'inseriran en la seu electrònica https://carcaixent.sedelectronica.es/info.0 i en la pàgina web municipals https://www.carcaixent.es/.



Sèptima. Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

En la pàgina web municipal s'indicarà, de manera expressa, la data concreta en què finalitzarà el període de presentació de sol·licituds, el que acabarà a les 23.59 hores del dia indicat.

Sol·licituds: hauran de presentar-se per mitjans telemàtics, segons el model normalitzat confeccionat pel Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament i disponible en la seu electrònica municipal, i s'acompanyarà, en format PDF, el justificant d'haver ingressat l'import dels drets d'examen i la titulació exigida en la base quarta. S'adjuntarà també en format PDF, si és el cas, el certificat acreditatiu del requisit de coneixements de valencià demanat en cada convocatòria, expedit per la JQCV o certificat equivalent, o un certificat acreditatiu d'haver superat en el mateix ajuntament o en la Mancomunitat de la Ribera Alta una prova idèntica en un termini no superior a quatre anys. En cas de no aportar-ho, el/la aspirant haurà de sotmetre's a una prova prèvia, obligatòria i eliminatòria, de coneixements de valencià de nivell equivalent.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, caldrà seguir els passos següents:

1. Realitzar el pagament de la taxa corresponent.

2. Accedir en la seu electrònica identificant-se.

3. Accedir a Recursos Humans, dins del catàleg de tràmits.

4. Triar el procés al qual es vulga presentar i seleccionar «tramitació electrònica».

5. Omplir el formulari electrònic corresponent de «processos selectius».

6. Adjuntar la documentació exigida incloent-hi en qualsevol cas el resguard del pagament de la taxa i, si és el cas, la dels mèrits que calga presentar.

7. Marcar la casella de verificació per a declarar conéixer les bases i reunir tots i cada un dels requisits exigits.

8. Registrar la sol·licitud electrònicament.

Qualsevol sol·licitud no presentada per mitjans telemàtics comportarà la inadmissió dels/les aspirants en el procés selectiu.

En cas de tindre la condició de discapacitat, haurà d'aportar el document acreditatiu de la seua aptitud, així com l'escrit en què s'especifique qualsevol mena d'adaptació necessària en el moment de la realització de les proves.

L'aspirant assumix el compromís d'aportar la documentació acreditativa i altres requisits que li siguen exigits quan siga requerit a este efecte per l'Ajuntament, amb anterioritat a l'aprovació del seu nomenament/contractació.

Juntament amb la instància de sol·licitud es presentaran, almenys, els documents següents:

a) Declaració jurada de reunir tots i cada un dels requisits exigits en la convocatòria. Esta declaració estarà inclosa en el model d'instància que es pose a la disposició de les persones interessades en la pàgina web de l'Ajuntament. Alternativament, les BE podran determinar que els/les aspirants acrediten, prèviament, juntament amb la sol·licitud, que reunixen tots o part dels requisits exigits per a participar en el procés selectiu.



b) Si és el cas, certificat de coneixements del valencià segons el nivell requerit en els requisits de la convocatòria, expedit per la JQCV o certificat equivalent o certificat acreditatiu d'haver superat en el mateix ajuntament o en la Mancomunitat de la Ribera Alta una prova idèntica en un termini no superior a quatre anys.

En cas de no aportar-se cap d'estos certificats, l'aspirant haurà de sotmetre's a una prova obligatòria i eliminatòria de coneixements del valencià de nivell equivalent.

c) Si és el cas, els documents que acrediten els mèrits per a la fase de concurs (vegeu punt específic).

d) Si és el cas, el certificat acreditatiu de la diversitat funcional al·legada per l'aspirant per a la seua consideració en el procés selectiu. A més, hauran de formular, de manera expressa, petició en la qual s'especifique el tipus d'adaptació sol·licitat.

e) Justificant d'ingrés de la taxa per a la participació en el procés, d'acord amb l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de servicis administratius en procediments i proves de selecció de personal tramitats per l'Ajuntament. El pagament de la taxa s'haurà de materialitzar mitjançant autoliquidació en el compte bancari, amb indicació com a concepte del procediment o borsa indicat en les bases específiques de la convocatòria.

Import dels drets d'examen: l'import i la forma de pagament dels drets d'examen de les proves selectives serà indicat en les BE de les convocatòries i només podrà ser reintegrat quan no es realitze el fet imposable per causes no imputables al subjecte passiu. No procedirà la devolució quan el subjecte passiu no siga admés a formar part de les proves de selecció per falta dels requisits, ni quan el subjecte passiu desistisca de participar en el procés.

En aplicació de l'ordenança municipal, tindran una reducció del 50 % de la quota les persones que figuren com a demandants d'ocupació en un termini continuat, almenys, de 6 mesos. El dret a la bonificació esmentada haurà d'acreditar-se juntament amb la presentació de la sol·licitud.

Pagament: per mitjà d'una carta de pagament que s'obté mitjançant la pàgina web municipal.

Aportació de documents que acrediten els mèrits per a la fase de concurs:

La documentació relativa als mèrits al·legats per a la fase de concurs es presentarà telemàticament en format PDF. L'Ajuntament podrà requerir en qualsevol moment del procés i/o abans de l'eventual presa de possessió, que s'acredite fefaentment la correcció de la documentació aportada amb la presentació de la documentació original. En particular, la presentació en suport físic de la documentació en format digital que no compte amb firma electrònica vàlida.



Ordinàriament, la documentació acreditativa dels mèrits es presentarà una vegada finalitzada la fase d'oposició pels aspirants que l'hagen superada; se'ls requerirà i se'ls assenyalarà a este efecte un termini de cinc dies. No obstant això, les BE podran establir que la documentació es presente i s'aporte inicialment, dins del termini de presentació de sol·licituds, juntament amb la instància.

Únicament es consideraran els mèrits reunits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies de participació en el procés.



Si algun dels documents que cal presentar o al·legar per a la fase de concurs no s'aportaren per entendre que ja consten en l'Ajuntament, això es faria constar expressament en la sol·licitud. En cas contrari, eixos documents no seran considerats en el procés ni valorats en la fase de concurs.



Octava. Admissió de les persones aspirants

1. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses, que s'adoptarà en atenció al que han declarat els/les aspirants i la documentació aportada. Així mateix, si és possible, s'aprovarà en la mateixa resolució la composició del tribunal i el lloc, la data i l'hora d'inici dels exercicis i l'orde d'intervenció de les persones aspirants. Es publicarà en la seu electrònica, pàgina web https://www.carcaixent.es/, i un extracte en el BOP i s'establirà un termini de 10 dies hàbils perquè els/les aspirants exclosos/oses puguen esmenar els defectes en la documentació presentada.



2. Si no es presenta cap reclamació, la resolució s'entendrà elevada a definitiva automàticament, i s'inserirà un anunci sobre este tema en la seu electrònica i en la pàgina web municipal. En cas contrari, una vegada resoltes les reclamacions i les esmenes, es dictarà la resolució definitiva, que es farà pública en els termes assenyalats en l'apartat anterior, i seran procedents els recursos legalment establits.

3. Els/les aspirants que hagen concorregut pel torn de promoció interna o pel torn de discapacitat i no complisquen algun dels requisits exigits per a l'accés a estes places de reserva, seran inclosos/oses, d'ofici, en la relació definitiva d'aspirants admesos/eses pel torn lliure, sempre que l'Ajuntament tinga coneixement d'esta circumstància amb anterioritat al decret que aprove les llistes definitives esmentades de persones aspirants admeses i excloses i, a més, hagen declarat en la seua sol·licitud que complixen tots els requisits necessaris per a fer-ho.



4. Una convocatòria es podrà modificar o deixar sense efecte, motivadament, abans de la publicació de la llista d'admesos. La resolució es publicarà en els mateixos mitjans oficials que la convocatòria.



Novena. Tribunals de selecció

1. La composició del tribunal es fixarà per l'Alcaldia, i es respectaran els principis d'imparcialitat, professionalitat i especialitat, en funció de la disponibilitat de recursos. Es vetlarà per la paritat home-dona.



Estarà constituït per 5 persones, amb veu i vot. Un/a president/a, normalment el/la secretari/ària i quatre vocals. Titulars i suplents. Comptarà amb un/a secretari/ària, que podrà ser un/a dels vocals.

2. Tots els membres del tribunal hauran d'estar en possessió d'una titulació igual o superior a l'exigida per a participar en el procés. Es prioritzarà l'àrea de coneixement i d'experiència pròpia de les places que s'han de seleccionar.

3. El tribunal tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i com a tal estarà subjecte a les normes contingudes en la legislació sobre règim jurídic del sector públic.

4. El tribunal podrà sol·licitar col·laboradors, especialistes i ajudants, que estaran sempre sota la seua direcció i control directes, per a les proves que ho requerisquen, i es limitarà a l'exercici de les especialitats tècniques sobre la base de les quals col·laboraran amb el tribunal amb veu, però sense vot. Les persones assessores i especialistes estaran sotmeses a les mateixes causes d'abstenció i recusació que la resta del tribunal.



Desena. Normes per al procés de selecció

Amb posterioritat a la convocatòria, tot el procés, l'admissió i l'exclusió d'aspirants, la composició del tribunal i el resultats de les proves, s'exposarà en el tauler d'edictes físic i electrònic i en la pàgina web de l'Ajuntament. A partir de la convocatòria, la inserció en eixos mitjans de notificacions del procés, tant pel que fa a actes de tràmit com a actes definitius, incloent-hi els de resolució de possibles recursos, suposarà la pràctica de la notificació plena, efectiva i definitiva d'eixe acte administratiu a les persones interessades en el procediment a les quals es dirigix, siguen individuals o col·lectives.

En l'expedient es farà constar la diligència de la pràctica de la notificació per este mitjà firmada per funcionari/ària públic/a, amb indicació del període d'exposició de la notificació.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense la presència de, almenys, tres dels seus integrants, titulars o suplents indistintament. En cas d'absència sobrevinguda del/de la president/a, assumirà les funcions el membre del tribunal amb més edat dels presents. En cas d'absència del/de la secretari/ària, assumirà les funcions el més jove dels presents.



El/la secretari/ària estendrà acta de totes les sessions, tant de preparació, realització i correcció dels exercicis, com de baremació de mèrits i de les incidències i decisions que adopte en els assumptes de la seua competència.

El tribunal queda autoritzat per a esclarir els dubtes que es plantegen, resoldre les reclamacions que presenten els/les aspirants, interpretar les bases d'esta convocatòria i adoptar els acords necessaris per al bon orde del procés selectiu.

Contra les resolucions i els actes del tribunal i també contra els seus actes de tràmit, si estos últims decidixen directament o indirectament sobre el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produïsquen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos legítims, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada a l'Alcaldia. Esta, per a resoldre, podrà sol·licitar un informe del tribunal, que si s'ha dissolt, s'haurà de tornar a constituir per a l'emissió d'este.

Les reclamacions o incidències que es puguen presentar durant el procés de selecció no interrompran la tramitació del procediment. Una vegada publicat cada un dels diferents anuncis del procés en els mitjans previstos, els/les interessats/ades podran, durant els 3 dies hàbils següents, examinar la documentació/proves i/o formular les reclamacions que estimen adequades, que seran resoltes en el termini de temps més curt possible. La comunicació de la resolució adoptada en relació a les reclamacions presentades es posarà en coneixement de la persona aspirant mitjançant publicació en el tauler d'edictes electrònic, i seguidament es continuarà amb el tràmit següent del procés. El/la aspirant haurà de previndre la possibilitat que la resolució de la reclamació afecte la seua obligació de personar-se, o no, a la sessió següent del procés.



Les persones aspirants seran convocades en crida única i perdran el seu dret si no es personen en el lloc de celebració o si ho fan una vegada iniciades les proves, encara que estiga motivat per causes justificades. Com que es tracta de proves de caràcter individual i successiu, el tribunal podrà apreciar les causes al·legades i admetre l'aspirant, sempre que no hagen finalitzat i esta admissió no menyscapte el principi d'igualtat amb la resta d'aspirants.

La convocatòria per a algunes o totes les fases dels processos de selecció, de les diferents borses, podrà ser conjunta i per a una mateixa data. En eixe cas, es procurarà indicar en la convocatòria l'hora prevista per a cada una de les diferents fases que cal realitzar, i si es donara el cas i fora possible, de manera individualitzada.

Es podrà plantejar la realització de diverses fases/proves/apartats de manera consecutiva, una darrere de l'altra, sense haver corregit prèviament les fases/proves/apartats anteriors. En eixe cas, els exercicis o proves realitzats pels/per les aspirants que no hagen superat les fases/exercicis anteriors a este, de caràcter preceptiu i eliminatori, no seran corregits ni avaluats pel tribunal.

En el cas de coincidir dos fases/proves que cada aspirant ha de realitzar davant del tribunal de manera individualitzada, es podrà determinar que les dos fases/proves es facen conjuntament.

El tribunal podrà requerir a les persones aspirants en qualsevol moment que acrediten la seua personalitat, per la qual cosa hauran d'acudir proveïdes del DNI o, en defecte d'això, d'un altre document oficial que acredite la seua identitat, així com de bolígraf.

En les fases/proves consistents en el desenvolupament d'un tema, pregunta o qüestió plantejada pel tribunal, es podrà determinar que l'exercici siga llegit per l'aspirant en sessió pública. En el cas de ser més d'un tema, pregunta o qüestió, l'avaluació podrà ser en conjunt o separadament. El tribunal podrà formular les preguntes o els aclariments que considere adequats. La no presentació del/de la aspirant a la lectura suposarà la renúncia a continuar participant en el procés.

El tribunal, de conformitat amb el resultat de les diferents fases/proves del procés de selecció, formularà la proposta de resolució que elevarà a l'Ajuntament perquè resolga definitivament sobre este tema. En el cas que la pràctica de les fases/proves pendents del procés de selecció siga irrellevant per al resultat final d'este, el tribunal podrà acordar no practicar-les i passar, directament, a formular proposta de resolució.





Onzena. Sistema selectiu

El procés de selecció inclourà obligatòriament una fase d'oposició. Podrà incloure també una fase prèvia, una de concurs, d'entrevista i/o una de pràctiques. En tot cas, el procés haurà de preveure la demostració/acreditació per les persones aspirants dels seus coneixements i de les seues capacitats i la ponderació per part del tribunal de ser més o menys idonis per a la plaça.

11.0. Fase prèvia:

El procés selectiu podrà contindre, amb motivació de la seua obligatorietat, una fase prèvia d'acreditació de capacitats, aptituds o requisits genèrics específics per a la plaça o funcions objecte del procés selectiu. A tall d'exemple: coneixements de valencià o d'un altre idioma, paràmetres fisiològics (altura, etc.), aptitud física, superació de proves físiques, psicotècniques o mèdiques, o altres. La motivació inclourà la justificació de la necessitat/oportunitat, així com la descripció i l'abast de les proves que cal realitzar. El resultat de la fase es limitarà a apte/a o no apte/a. Quedaran exclosos del procés els aspirants que no assolisquen la qualificació d'apte.

11.1. Fase d'oposició (obligatòria i eliminatòria):

Fase consistent en la comprovació i qualificació de la capacitat de les persones aspirants mitjançant la superació de les proves que s'establisquen en la convocatòria corresponent, i que podran consistir en exercicis de caràcter oral, escrit i/o pràctic, la finalitat dels quals siga l'acreditació/comprovació de la idoneïtat i les aptituds dels i les aspirants i dels coneixements de les matèries pròpies de les places convocades. Es donarà preferència a proves que manifesten i acrediten que els/les aspirants compten amb els coneixements requerits i la capacitat de fer d'estos una aplicació útil, concreta i pràctica.

El tribunal qualificador queda facultat per a concretar la fórmula de correcció aplicable a la prova realitzada i per a determinar el nivell mínim exigit per a l'obtenció de la qualificació mínima de punts requerida i de la qualificació d'apte/a, de conformitat amb el sistema de valoració que s'adopte en cada prova. Este nivell mínim haurà de garantir, en tot cas, la idoneïtat dels/de les aspirants. El tribunal haurà de vetlar pel caràcter secret i reservat de la prova, abans de la seua realització pels/les aspirants. També, en la mesura que siga possible, pel caràcter anònim dels exercicis i de la seua correcció/avaluació, encara que siga de caràcter manual.

En les BE de cada convocatòria s'inclourà un temari al qual es referiran les proves d'esta fase. El nombre de temes s'ajustarà al que es preveu en la normativa vigent, en funció de la categoria professional de la plaça que cal cobrir. Es vetlarà per una adequada presència i proporció entre temes legals, específicament els de la normativa local, i de temes propis dels coneixements professionals requerits dels i de les aspirants.

Exercici tipus (fins a 40 punts): l'exercici de la fase d'oposició inclourà dos apartats:

A) Un apartat de coneixements (fins a 20 punts): Podrà consistir a: a) Desenvolupar, per escrit, un o més temes del temari, que caldrà triar entre els que, en nombre superior als que cal desenvolupar, es determinen en eixe mateix moment, per insaculació, davant dels aspirants; b) contestar un test de preguntes relacionades amb els temes que figuren en el temari amb respostes alternatives; c) exposar i desenvolupar per escrit una o més qüestions plantejades pel tribunal relacionades amb els temes del temari. El tribunal podrà plantejar als/a les aspirants la possibilitat de triar entre diferents opcions la o les qüestions que hauran d'exposar i desenvolupar, o d) una combinació de dos dels sistemes anteriors, amb distribució de la puntuació corresponent a l'apartat de coneixements. En convocatòries del nivell professional AGP o C2 consistirà en un test. Els tests podran incloure preguntes sobre cultura i coneixements generals, propis de la formació bàsica, de l'educació general i de la ciutadania.



En este apartat s'apreciarà fonamentalment la capacitat, la formació general i la claredat d'idees.



B) Un apartat pràctic (fins a 20 punts): consistirà a resoldre un cas pràctic plantejat pel tribunal, amb un o més supòsits, directament relacionats amb les tasques i les funcions ordinàries i habituals de la plaça objecte de la convocatòria, la precisió i el rigor en l'exposició i la qualitat de l'expressió escrita.

En convocatòries de nivell professional AGP, C2 o C1 amb funcions no merament administratives, podrà consistir en la realització d'una tasca manual, amb materials i ferramentes facilitats pel mateix ajuntament; s'hi valorarà, fonamentalment, la capacitat de resoldre situacions i la qualitat i correcció en el desenvolupament de les tasques encomanades, la iniciativa i els coneixements pràctics aplicats per a la solució del cas plantejat.

En la resta de convocatòries l'apartat pràctic consistirà a resoldre per escrit, a mà o amb ordinador facilitat pel tribunal amb LibreOffice instal·lat, el cas pràctic plantejat; s'hi valorarà, fonamentalment, la redacció, la capacitat i la formació general, la claredat d'idees, la precisió i el rigor en l'exposició i la qualitat d'expressió escrita.



En cas que el nombre d'aspirants que hagen superat l'apartat de coneixements siga molt elevat, es podrà, motivadament i en atenció a les limitacions de les instal·lacions disponibles per a la realització d'este apartat de l'exercici, limitar el nombre d'aspirants que realitzaran l'apartat pràctic. En cas d'empat en la puntuació de tall, podran realitzar-lo tots els aspirants amb la nota de tall.

El tribunal determinarà el temps, conjuntament o separadament, de cada apartat i de l'exercici. Els apartats es puntuaran independentment, cada un d'estos de 0 a 20 punts. Caldrà obtindre un mínim de 10 punts en cada un dels dos apartats de l'exercici per a superar la fase d'oposició.

11.2. Concurs (obligatòria i no eliminatòria):

Fase consistent en la comprovació i qualificació dels mèrits dels/de les aspirants per mitjà de la valoració de la formació acadèmica, els coneixements professionals i les experiències concretes, que seran degudament acreditats. Només es procedirà a puntuar els mèrits en cas d'haver superat el nivell d'aptitud establit per a tots i cada un dels apartats de caràcter eliminatori de la fase d'oposició. Els mèrits i la seua valoració corresponent, així com els sistemes d'acreditació d'estos, s'establiran en cada base específica. La titulació acadèmica acreditada com a requisit no es tindrà en compte a l'efecte de valoració.

La puntuació màxima per a esta fase no podrà ser superior al 30 % de la puntuació màxima possible per a la fase d'oposició.

Quant a les titulacions acadèmiques superiors, tan sols es considerarà la titulació universitària de grau, llicenciatura o equivalent. Màsters, doctorats i/o altres titulacions universitàries diferents del grau es consideraran, si és el cas, en l'apartat de cursos, en funció de les hores de duració de la formació.



Mèrits tipus (fins a 10 punts):

A) Experiència professional. Puntuació: fins a 5 punts.

Es valoraran, genèricament, els servicis previs amb una duració ininterrompuda d'almenys 6 mesos, fins a un màxim de 50 mesos, que s'acrediten amb certificat de servicis prestats, que haurà d'incloure descripció de plaça/lloc/funcions desenvolupades i, a més, en el cas d'activitats privades, obligatòriament amb informe de vida laboral:

a) En l'Administració pública, com a funcionari públic o personal laboral temporal, a raó de:

– En entitat local: per cada mes complet (no es valora la fracció) de servicis en llocs de treball corresponents, específicament, en la plaça o places objecte de la convocatòria: 0,100 punts/mes. Si es tracta de llocs de treball diferents, 0,050 punts/mes.

– En altres administracions públiques no locals: per cada mes complet (no es valora la fracció) de servicis en llocs de treball corresponents, específicament, en la plaça o places objecte de la convocatòria: 0,050 punts/mes. Si es tracta de llocs de treball diferents, 0,025 punts/mes.

b) En l'exercici privat de les funcions pròpies i específiques de la plaça o places objecte de la convocatòria:

– 0,020 punts per cada mes complet (no es valora la fracció) desenvolupant funcions anàlogues i equiparables, en l'àmbit privat, a les funcions consubstancials i específicament pròpies del lloc corresponent a la plaça que es pretén cobrir.

Els servicis prestats en l'Administració pública s'acreditaran amb certificació expedida per l'Administració pública en què consten: els servicis prestats, la jornada o hores realitzades en esta administració, el càrrec o condició en què ha prestat els servicis, i detallar les funcions exercides per l'aspirant.

Els servicis prestats en l'empresa privada s'acreditaran amb la presentació de còpia del contracte de treball o document acreditatiu de la categoria professional de les tasques desenvolupades acompanyat de certificat de vida laboral actualitzat, expedit per la Seguretat Social. En cas d'haver-se realitzat les cotitzacions corresponents mitjançant una mutualitat, haurà d'aportar-se la certificació de la mútua en la qual es van fer estes aportacions. No es tindrà en compte cap experiència que no compte amb certificat de vida laboral de la Seguretat Social o de la mutualitat respectiva.

En cas de superposar-se dos períodes, només es computarà un d'estos.



B) Mèrits acadèmics. Puntuació: fins a 1 punt.

Es valorarà la possessió de titulacions acadèmiques iguals o superiors a la requerida, sempre que no siguen el requisit per a l'accés al lloc de treball, a raó de 0,50 punts per cada nivell de titulació igual o superior al requerit.

A este efecte, llevat que les BE esmenten concretament altres titulacions universitàries que puguen resultar específicament convenients per a la plaça concreta que cal cobrir, es tindrà com a titulació universitària superior que cal considerar en este apartat la titulació de grau, llicenciatura o equivalent. Màsters, doctorats i/o altres titulacions universitàries diferents del grau es consideraran, si és el cas, en l'apartat de cursos, en funció de les hores.



C) Cursos. Puntuació: fins a 3 punts.

Es tindran en compte només els cursos de formació i perfeccionament que estiguen directament i específicament relacionats amb les funcions concretes de la plaça o places que cal cobrir en la convocatòria, que hagen sigut organitzats per l'IVAP, diputació, universitats o organismes oficials competents. Els cursos de col·legis, sindicats i els d'acadèmies privades només es consideraran si estan homologats per una entitat pública. En cas contrari, els documents aportats no seran considerats.



Es valoraran de conformitat amb els criteris següents:

a) Cursos de 300 o més hores: 1 punt.

b) Cursos de 150 o més hores: 0,75 punts.

c) Cursos de 75 o més hores: 0,60 punts.

d) Cursos de 50 o més hores: 0,40 punts.

e) Cursos de 25 o més hores: 0,20 punts.

f) Cursos de 15 o més hores: 0,10 punts.

No es valoraran jornades, conferències o seminaris. Tampoc cursos de duració inferior a 15 h.



D) Coneixements de valencià superiors als exigits. Puntuació: fins a 1 punt.

Es valoraran els coneixements de valencià superiors als exigits, acreditats amb certificació de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o certificat equivalent segons l'Orde 7/2017, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. S'assignarà a cada aspirant la puntuació corresponent a la diferència entre la puntuació assignada en l'escala següent al grau/nivell de coneixements de valencià requerit en les BE per a accedir en la plaça i la puntuació assignada al grau/nivell de coneixements de valencià per este acreditat:



– Grau A / nivell oral: 0,10 punts.

– Grau B1 / nivell elemental: 0,20 punts.

– Grau B2 / nivell intermedi: 0,40 punts.

– Grau C1 / nivell mitjà: 0 – 70 punts.

– Grau C2 / nivell superior: 1,00 punts.

Només es valorarà el nivell superior dels acreditats. No es valoraran nivells o cursos intermedis als indicats en el quadre.

11.3. Fase d'entrevista (obligatòria i no eliminatòria):

Fase consistent en la comprovació i la qualificació de l'aptitud de les persones aspirants mitjançant una entrevista del tribunal amb cada una d'estes. La puntuació màxima per a esta fase no podrà ser superior al 20 % de la puntuació màxima possible per a la fase d'oposició.

Entrevista tipus (fins a 4 punts): el tribunal formularà una bateria de preguntes i/o qüestions per a la seua contestació pel/per la aspirant, amb l'objectiu d'apreciar i valorar la seua idoneïtat i les seues habilitats, i així valorar la seua major o menor adequació i disponibilitat per a l'exercici correcte i el bon desenvolupament de les funcions pròpies de les places que cal cobrir.

Qualificació del procés de selecció: la qualificació del procés de selecció resultarà de la suma de la qualificació obtinguda en la fase d'oposició, la fase de concurs i la fase d'entrevista.

11.4. Fase de pràctiques (obligatòria i eliminatòria):

Les BE de cada convocatòria podran completar el procés selectiu amb una fase/període de pràctiques, amb caràcter eliminatori de fins a 9 mesos com a màxim. Este període de prova estarà en funció de la categoria professional d'acord amb l'escala següent:



AGP 3 mesos.

C2 4 mesos.

C1 6 mesos.

B 6 mesos.

A2 8 mesos.

A1 9 mesos.





La no superació de la fase/període de pràctiques per l'aspirant comportarà el cessament en el nomenament/contractació en pràctiques i la no superació del procés selectiu.

Una vegada finalitzades les fases del procés selectiu d'oposició, de concurs i d'entrevista i amb motiu del primer nomenament de cada aspirant com a personal funcionari de carrera, o la contractació laboral com a personal laboral en aplicació de la proposta de resolució del tribunal, cada un dels aspirants començarà la fase de pràctiques del procés selectiu, que consistirà en la realització i la superació d'un període de pràctiques amb una duració que cal determinar segons la categoria professional.

L'objecte del període de pràctiques o prova serà comprovar i avaluar l'aptitud i la idoneïtat professional de l'aspirant en pràctiques per a les funcions pròpies dels llocs de la categoria professional corresponent. Durant el període de pràctiques o prova, la persona candidata tindrà la condició de funcionari/ària en pràctiques (places de la plantilla de personal funcionari), o de contractat laboral en pràctiques o prova (places de la plantilla de personal laboral), amb dret a percebre les retribucions que corresponguen en la situació específica de «funcionari en pràctiques», als empleats/ades municipals de la categoria professional de la convocatòria. Per a cada aspirant es designarà un tutor (titular i suplent), que una vegada finalitzat el període de pràctiques emetrà un informe preceptiu en què s'haurà d'informar, motivadament, sobre la superació, o no, de la fase de pràctiques del procés selectiu. En cas que de l'informe resulte proposta de declaració de la no superació de la fase de pràctiques, s'obrirà un tràmit d'audiència al/a la aspirant abans de resoldre definitivament al respecte.

No podran superar el període de pràctiques (prova per a laborals), els aspirants que no assistisquen, com a mínim, al 90 % de les jornades laborals que corresponguen al període previst per a la fase de pràctiques. Si l'assistència està motivada per baixa mèdica o per causa major acreditada, l'aspirant podrà sol·licitar, per una única vegada, un segon nomenament en pràctiques (prova per a laborals). Este segon període estarà subjecte a les condicions i els terminis ja indicats.



Dotzena. Relació de persones aprovades

Una vegada finalitzades i completades les fases d'oposició, de concurs i, si és el cas, d'entrevista, del procés selectiu, el tribunal farà públic el resultat, amb indicació de les puntuacions assignades en cada una de les fases, la relació d'aspirants i la proposta de nomenament. El tribunal no podrà proposar el nomenament/contractació d'un nombre d'aspirants superior al de places convocades.

La relació definitiva s'elevarà a l'Alcaldia per a la resolució del procediment. El/la aspirant que haja resultat inicialment seleccionat/ada serà nomenat/ada funcionari/ària laboral en pràctiques, de conformitat en el punt 11.4 d'estes BG.

Una vegada superada la fase de pràctiques l'aspirant serà nomenat/ada funcionari/ària de carrera o laboral fix.



Tretzena. Presentació de documents

1. Es requerirà als aspirants seleccionats la presentació de la documentació original acreditativa dels requisits exigits en les dependències de l'Ajuntament, llevat que hagen presentat original/còpia autèntica amb anterioritat, en el termini de tres dies.

2. Els que tinguen la condició de funcionaris públics estaran exempts de justificar documentalment les condicions i els requisits ja demostrats per a obtindre el seu nomenament anterior, amb presentació de la certificació de l'administració pública de la qual depenguen que acredite la seua condició i totes les circumstàncies que consten en el seu full de servicis.

3. La falta de presentació de la documentació dins del termini establit, excepte en els casos de força major, i quan de la presentació en els documents es desprenga el no compliment dels requisits de la convocatòria o supòsits de falsedat en la declaració, donarà lloc a la invalidesa de les actuacions del/de la aspirant. En este sentit, comportarà la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal en relació amb el/la aspirant i la impossibilitat d'efectuar el seu nomenament, sense perjuí d'altres responsabilitats en què haja pogut incórrer.



En el supòsit que un/a aspirant siga exclòs/osa per no presentar la documentació, o per falsedat d'esta, l'Alcaldia podrà nomenar l'aspirant següent que haja superat totes les proves, amb més puntuació.





Catorzena. Nomenament

Transcorregut el termini de presentació de la documentació i sent esta conforme, l'Alcaldia efectuarà el nomenament del/de la aspirant seleccionat/ada, que haurà de prendre possessió en el termini màxim d'un mes.



Quinzena. Constitució de borsa de treball

Amb els/les aspirants que hagen superat el procés de selecció sense haver resultat seleccionats/ades, ordenats per orde de puntuació total obtinguda, es podrà constituir una borsa de treball temporal per a atendre les necessitats de nomenaments interins o contractacions temporals d'eixa mateixa categoria professional de l'Ajuntament. En cas de necessitat, per resolució motivada de l'Alcaldia, es podrà ampliar el nombre d'integrants de la borsa amb els/les aspirants que hagen superat, almenys, un dels aparts de la fase d'oposició per a nomenaments o contractació amb curta duració no superior a nou mesos.



L'Ajuntament comptarà amb normes reguladores del funcionament de les borses de treball temporal, i figurarà en tot moment en la web de l'entitat a la disposició dels/de les integrants de la borsa, que hauran de conéixer-les i complir-les.



Setzena. Relació de les bases generals (BG) amb les bases específiques (BE)

1. Estes BG es completaran amb les BE que s'aproven per a cada convocatòria. En cas de contradicció o discrepància entre el contingut de les dos classes de bases, prevaldrà el que disposen les BE, sempre que no es tracte de canvis substancials. En cas d'introduir canvis substancials, les BE s'hauran de sotmetre a negociació. Quant a les valoracions tipus de les fases del procés selectiu, es consideraran substancials els canvis superiors al 25 %.

2. Per decret de l'Alcaldia s'aprovarà l'annex a estes BG, amb model genèric de BE, amb la finalitat d'estandarditzar el seu contingut i d'agilitzar la seua confecció i redacció. Este model romandrà publicat en la seu electrònica i la pàgina web de l'Ajuntament juntament amb estes BG.



Dessetena. Protecció de dades de caràcter personal

En compliment de la normativa sobre protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, el responsable del tractament de les dades de caràcter personal en este procés és l'entitat local de l'Ajuntament de Carcaixent, amb domicili a: plaça Major 1, 46740 Carcaixent.



La finalitat del tractament de les dades personals és la gestió dels assumptes relacionats amb este procés de selecció de personal per part del personal del Servici de Recursos Humans. La legitimació per a fer este tractament està basada en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament i/o compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

Les dades personals dels aspirants i de les qualificacions i/o avaluacions obtingudes en el procés de selecció podran ser publicades per l'Ajuntament de Carcaixent sobre la base del principi de transparència que regix estos processos. Així mateix, estes dades poden ser cedides a les administracions públiques, la intervenció de les quals puga ser necessària per a la tramitació i/o el control d'estos assumptes, a les entitats el concurs de les quals siga necessari en la tramitació d'estes i en la resta de supòsits previstos per la llei.

L'Ajuntament de Carcaixent podrà exercir la potestat de verificació d'identitat com a titular de les dades per a acreditar la identitat i/o el compliment d'altres requeriments, requisits o condicions d'esta convocatòria, en qualsevol moment del procés i sempre abans del nomenament o contracte. Això, sense perjuí de la sol·licitud d'aportació de documents que l'Ajuntament puga dirigir als aspirants en cas de no estar disponibles els mitjans telemàtics de verificació.

Els/les aspirants podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament, portabilitat i, si és procedent, retirada del consentiment prestat.

El personal del Departament de Personal, els membres del tribunal de selecció i el personal especialitzat de suport tindran el deure del secret respecte de la informació de dades personals a què tinguen accés en la gestió del procediment.



Dihuitena. Recursos contra les bases

Contra estes BG i també contra l'aprovació de la convocatòria de cada procés selectiu concret i de les BE corresponents, els acords aprovatoris de les quals són definitius en via administrativa, podrà interposar-se pels interessats legitimats:

A) Recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant de l'òrgan municipal que va dictar l'acte. El termini per a interposar este recurs serà d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació de les bases. Una vegada interposat el recurs, no podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu fins que aquell no s'haja resolt expressament o s'haja produït desestimació per silenci en el transcurs d'un mes comptat des de la data de la interposició sense haver-se notificat la resolució; en este cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

B) Recurs contenciós administratiu, directament, davant dels jutjats contenciosos administratius de la província de València. El termini per a interposar el recurs és:

– De dos mesos des de la publicació, si no s'ha interposat el recurs de reposició potestatiu.

– De dos mesos des del dia en què es notifique la resolució expressa del recurs de reposició. O de sis mesos a partir del transcurs d'un mes des de la interposició del recurs de reposició, sense haver rebut notificació expressa d'este.



Denovena. Publicació de les BG

1. Estes BG es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de València i romandran exposades, de manera permanent, en la pàgina web de l'Ajuntament. Regiran mentres l'Ajuntament no les modifique o derogue.

2. Estes BG regiran les convocatòries de les proves selectives. A este efecte, serà suficient amb la referència que les BE facen a estes BG i al número i data de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València.



Vintena. Especificacions per als processos de selecció de personal interí/temporal

Els processos de selecció de personal de caràcter interí/temporal s'ajustaran a les bases anteriors d'estes BG amb les especificacions següents:

1. Publicitat: les BE s'inseriran obligatòriament en la seu electrònica i en la pàgina web municipals. Des de la convocatòria del procés, totes les comunicacions amb els interessats/ades aspirants relatives al procés es faran mitjançant la inserció d'anunci en estos mitjans.



A més, en qualsevol cas, s'inserirà l'anunci de la convocatòria en les xarxes socials de titularitat de l'Ajuntament.

També podrà inserir-se, amb l'objectiu d'augmentar la concurrència, l'anunci de la convocatòria en la seu electrònica o pàgina web d'altres AP, en el BOP i/o en diaris o mitjans de comunicació.

2. Termini de presentació de sol·licituds: serà, com a mínim, de 10 dies hàbils, llevat que el procés es declare urgent, i en este cas el termini de presentació de sol·licituds, i també el d'esmenes eventuals de la documentació presentada, serà de 5 dies hàbils.

3. Exercici de la fase d'oposició:

3.1. Les BE inclouran, ordinàriament, un exercici amb els dos apartats previstos en la base 11.1 d'estes BG, en el qual l'apartat de coneixements consistirà en un test. Excepcionalment i motivadament, les BE podran establir un únic apartat dels dos previstos.

3.2. En convocatòries del nivell professional AGP o C2 d'activitats pròpies d'operaris i/o de treballs bàsicament manuals, l'apartat de coneixements podrà consistir en un test amb preguntes sobre cultura i coneixements generals, propis de la formació bàsica, de l'educació general i de la ciutadania.

4. Temari: les BE inclouran un temari simplificat, amb un contingut i un nombre de temes adaptat a les circumstàncies i les necessitats de cada procés selectiu interí/temporal, amb excepció feta dels processos als quals es referix l'anterior punt 3.2 d'esta base.



5. Fase de pràctiques: serà aplicable, en tot cas, per al primer nomenament o contractació de cada aspirant en aplicació d'una borsa de treball temporal.

Aprovat per decret de l'Alcaldia el model genèric de BE previst en la base 16a.2, este romandrà publicat en la seu electrònica i en la pàgina web de l'Ajuntament juntament amb estes BG.



Carcaixent, 28 de febrer de 2024.– L'alcaldessa: Carolina Almiñana Lledó.

Mapa web