Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

DECRET 67/2017, de 26 de maig, del Consell, pel qual es regula el Registre Vitícola i les declaracions obligatòries del sector vitícola a la Comunitat Valenciana. [2017/5946]

(DOGV núm. 8074 de 30.06.2017) Ref. Base de dades 005821/2017

DECRET 67/2017, de 26 de maig, del Consell, pel qual es regula el Registre Vitícola i les declaracions obligatòries del sector vitícola a la Comunitat Valenciana. [2017/5946]
PREÀMBUL
El Reglament (UE) núm. 1308/2013, del Parlament i del Consell, de 17 de desembre de 2013, pel qual es crea l’organització comuna de mercats dels productes agraris, i pel qual es deroguen els reglaments (CEE) núm. 922/72, (CEE) núm. 234/79, (CE) núm. 1037/2001 i (CE) núm. 1234/2007, estableix un nou sistema per a la gestió de plantacions de vinya basat en autoritzacions de plantació, que ha substituït des de l’1 de gener de 2016, el règim transitori de drets de plantació establerts en el Reglament (CE) núm. 1234/2007 del Consell, de 22 d’octubre de 2007, pel qual es crea una organització comuna de mercats agrícoles i s’estableixen disposicions específiques per a determinats productes agrícoles (Reglament únic per a les OCM). Així doncs, l’article 145 del Reglament (UE) núm. 1308/2013, manté l’obligació d’administració per part dels estats membres d’un registre vitícola amb informació actualitzada del potencial vitícola, i atorga poders a la Comissió per a adoptar actes delegats pels quals s’establisquen les disposicions sobre el contingut del registre vitícola i les excepcions.

Posteriorment es publica el Reglament delegat (UE) núm. 2015/560, de la Comissió, de 15 de desembre 2014, pel que es completa el Reglament (UE) núm. 1308/2013, i el Reglament d’execució (UE) núm. 2015/561, de la Comissió, de 7 d’abril de 2015, pel qual s’estableixen disposicions d’aplicació del Reglament (UE) núm. 1308/2013.

Alhora, el nou règim de regulació del potencial de producció vitícola establit en la normativa comunitària ha estat desenvolupat en la normativa bàsica estatal, mitjançant el Reial decret 740/2015, de 31 de juliol, pel qual es regula el potencial de producció vitícola, i es modifica el Reial decret 1079/2014, de 19 de desembre, per a l’aplicació de les mesures del programa de suport 2014-2018 al sector vitivinícola, l’article 4 del qual, apartat 1, estableix que des de l’1 de gener de 2016 i fins al 31 de desembre de 2030, les plantacions de vinya de raïm de vinificació podran ser plantades o replantades únicament si es concedeix una autorització de conformitat a les condicions establides en el Reglament (UE) 1308/2013, del Parlament Europeu i del Consell, el Reglament delegat (UE) núm. 2015/560, de la Comissió, i el Reglament d’execució (UE) núm. 2015/561, de la Comissió.
El Reial decret 740/2015, de 31 de juliol, deroga el Reial decret 1.244/2008, de 18 de juliol. Malgrat això, i d’acord amb allò que s’ha regulat en la seua disposició transitòria primera, relativa a les plantacions il·legals de vinya anteriors a l’1 de gener de 2016, estableix que segueixen vigents les disposicions del capítol III d’aquest.
El Reial decret 739/2015, de 31 de juliol, sobre declaracions obligatòries en el sector vitivinícola, deroga el Reial decret 1303/2009, de juliol, a fi d’adaptar-se als canvis haguts en la legislació espanyola aplicable al sector, permetent l’adequat seguiment de l’evolució del mercat i, alhora, que tant els operadors del sector com les administracions adopten les seues decisions amb major coneixement.

Posteriorment aquests reials decrets han estat modificats pel Reial decret 313/2016, de 29 de juliol, pel qual es modifiquen el Reial decret 739/2015, de 31 de juliol, sobre declaracions obligatòries en el sector vitivinícola, i el Reial decret 740/2015, de 31 de juliol, pel qual es regula el potencial de producció vitícola, i es modifica el Reial decret 1079/2014, de 19 de desembre, per a l’aplicació de les mesures del programa de suport 2014-2018 al sector vitivinícola.
D’altra banda, la Llei 2/2005, de 27 de maig, de la Generalitat, d’ordenació del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana, aplicable, segons l’article 1, punt 2, a les vinyes destinades a la producció de raïm de vinificació, estableix, en el capítol III del títol I, un règim relatiu als registres de vinya. Aquesta llei, junt amb el seu reglament desenvolupat mitjançant el Decret 8/2007, de 19 de gener, del Consell, concreten el marc d’actuació relatiu a la gestió del nostre potencial productiu vitícola.
Així doncs, aquest decret, sense perjuí de la regulació estatal, persegueix actualitzar la nostra legislació per a adaptar-se al nou marc, incorporant els procediments necessaris per a una correcta i ordenada aplicació a la Comunitat Valenciana del nou sistema de gestió de les plantacions de vinya basat en autoritzacions de plantació, i desenvolupant els procediments per a les superfícies exemptes del règim d’autoritzacions de plantacions de raïm.
Per Resolució de 29 de juliol de 2016, de la Direcció General de Desenvolupament Rural i Política Agrària Comuna (PAC), es delega en les persones titulars de les direccions territorials de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, la resolució dels procediments necessaris per al manteniment del Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana.
La importància del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana queda de manifesta, entre altres, per un potencial vitícola d’aproximadament, 60.000 hectàrees de vinya, per l’existència d’uns 21.000 viticultors i una producció entorn dels 2,3 milions d’hectolitres per campanya en uns 190 cellers al llarg del territori. En conseqüència, l’elevat nombre d’expedients derivats de la gestió del potencial productiu vitícola i les declaracions obligatòries del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana, així com la necessitat de mantindre permanentment actualitzada la informació del Registre Vitícola, més encara tenint en compte l’entrada en vigor d’un nou sistema d’autorització de plantacions, des de l’1 de gener de 2016, aconsella la participació d’entitats col·laboradores en la tramitació dels expedients. Es pretén amb això millorar l’eficàcia de la tramitació, i agilitzar la tramitació del procediment. A més, l’experiència adquirida en la col·laboració d’entitats en la tramitació d’altres procediments, indica que es contribueix a la formació i professionalització del sector, a més d’acostar encara més l’Administració a la ciutadania. Per això, escau actualitzar la regulació del Registre Vitícola i les declaracions obligatòries en el sector, adaptant-la a les circumstàncies actuals.

Per tot això, d’acord amb l’article 28.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de la Generalitat, del Consell, efectuades les preceptives consultes a les conselleries implicades, organitzacions professionals agràries i principals entitats del sector vitivinícola, a proposta de la consellera d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, conforme amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana, i amb la deliberació prèvia del Consell, en sessió del dia 26 de maig de 2017,


DECRETE

Article 1. Objecte, àmbit i definicions
1. L’objecte d’aquesta norma és regular en l’àmbit de la Comunitat Valenciana:
a) El Registre Vitícola i els procediments relacionats amb aquest.
b) La tramitació de declaracions obligatòries en el sector vitivinícola.
c) La participació d’entitats col·laboradores en la tramitació dels procediments relacionats amb el Registre Vitícola i les declaracions obligatòries en el sector vitivinícola.
2. Als efectes d’aquest decret, seran aplicables les definicions establertes en el Reglament (UE) núm. 1308/2013, del Parlament i del Consell, de 17 de desembre de 2013, pel qual es crea l’organització comuna de mercats dels productes agraris, i pel qual es deroguen els reglaments (CEE) núm. 922/72, (CEE) núm. 234/79, (CE) núm. 1037/2001 i (CE) núm. 1234/2007; i en el Reial decret 740/2015, de 31 de juliol, pel qual es regula el potencial de producció vitícola, i es modifica el Reial decret 1.079/2014, de 19 de desembre, per a l’aplicació de les mesures del programa de suport 2014-2018 al sector vitivinícola i normativa que el desplegue.


CAPÍTOL I
El Registre Vitícola

Article 2. Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana
1. El Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana, d’ara endavant RVCV, permet el seguiment i control de l’evolució del potencial vitícola i a l’efecte, conté informació d’explotadors i propietaris o propietàries, de plantacions de vinya, de drets de plantació de vinya, de resolucions d’arrancades i d’autoritzacions de plantació.
2. El RVCV, depèn de la conselleria competent en matèria d’agricultura, a través de la direcció general que tinga atribuïdes les funcions en matèria de producció vitícola en la conselleria esmentada.

Article 3. Potencial vitícola de la Comunitat Valenciana
La superfície de vinya de raïm de vinificació inscrita en el Registre Vitícola més la corresponent a drets de plantació, a resolucions d’arrancada i a autoritzacions de plantació, constitueixen el potencial vitícola de la Comunitat Valenciana.

Article 4. Plantacions de vinya
1. El RVCV arreplega la informació rellevant relativa a la identificació i localització de les parcel·les vitícoles, la seua superfície i característiques de les vinyes plantades. A l’efecte, s’utilitzarà la informació gràfica i alfanumèrica de les parcel·les del Sistema d’Informació Geogràfica de Parcel·les Agrícoles (SIGPAC). La conselleria competent en matèria d’agricultura habilita els mitjans necessaris per a la determinació i manteniment de les referències parcel·làries.
2. Així mateix, en el Registre de plantacions de vinya ha de constar, si és el cas, la situació il·legal de les parcel·les, sense perjuí de les actuacions administratives que se’n deriven de l’existència.

Article 5. Drets de replantació o nova plantació de vinya
Tots els drets de replantació o nova plantació de vinya atorgats abans d’1 de gener de 2016, estan inscrits en el RVCV com a drets de replantació o nova plantació de vinya. Els titulars d’aquests drets podran sol·licitar la seua conversió en autoritzacions per a plantació de vinya, abans que finalitze la seua vigència i, en tot cas, abans del 31 de desembre de 2020, sempre conforme el que estableix la secció 3a del Reial decret 740/2015, de 31 de juliol, per a la seua inscripció en el RVCV.


Article 6. Arrancades i autoritzacions de plantació
1. Les resolucions dels expedients d’arrancada de vinya s’inscriuran en el RVCV, i generen el dret a sol·licitar les corresponents autoritzacions de plantació de vinya.
2. De la mateixa manera, s’inscriuran en el RVCV les resolucions d’autorització de noves plantacions, adjudicades segons el Reial decret 740/2015, de 31 de juliol.

Article 7. Obligació d’inscripció i actualització del Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana
1. El Registre Vitícola ha de mantindre’s actualitzat. Es donarà de baixa en el RVCV les parcel·les de vinya amb resolució d’arrancada. De la mateixa manera, es donaran de baixa en el RVCV els drets de replantació i els drets de nova plantació, que hagen sigut convertits en autoritzacions de plantació.
2. Els explotadors vitícoles estan obligats a declarar totes les seues parcel·les i a facilitar la informació requerida per a la seua inscripció. De la mateixa manera, han de sol·licitar al Registre Vitícola qualsevol modificació de les dades incloses en aquest, sense perjuí de les actualitzacions que puguen produir-se d’ofici.

Article 8. Conservació i accés a la informació
1. La conselleria competent en matèria d’agricultura conservarà els expedients que suporten les dades que figuren en les bases de dades del Registre Vitícola, durant el temps necessari per al seguiment i el control de les mesures a què es referixen i en tot cas, com a mínim, durant les cinc campanyes vitícoles següents a què es refereixen les dades esmentades.
2. Així mateix, les bases de dades del Registre Vitícola permetran la consulta d’històrics als efectes d’efectuar el seguiment efectiu de la informació. Totes les persones interessades poden exercir els drets d’accés a la seua informació del RVCV, sense perjuí del compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

Article 9. Control de la informació
1. La conselleria competent en matèria d’agricultura efectuarà els controls sobre el potencial productiu que siguen necessaris.
2. Les persones viticultores estan obligades de permetre l’accés a les parcel·les i facilitar la labor del personal tècnic en les inspeccions de camp, així com a facilitar la documentació que li siga requerida per a verificar les dades del RVCV.
3. El resultat dels controls donarà lloc, si és el cas, a la modificació de les dades del RVCV, sense perjuí de les sancions que puguen correspondre a les infraccions detectades.

Article 10. Comunicació d’informació
La direcció general que tinga atribuïdes les funcions en matèria de potencial vitícola remetrà al Ministeri competent en matèria d’agricultura, la informació continguda en el RVCV, necessària per al compliment de les obligacions de comunicació previstes en la normativa comunitària.


CAPÍTOL II
Els procediments del Registre Vitícola

Article 11. Tramitació i Resolució de sol·licituds
1. A fi de mantindre el seu Registre Vitícola permanentment actualitzat, tot el personal viticultor amb explotació a la Comunitat Valenciana està obligat de presentar les sol·licituds i comunicacions corresponents davant la conselleria competent en matèria d’agricultura.

2. El termini de presentació de sol·licituds està subjecte a la normativa vigent i la que es desenvolupe posteriorment per part de la conselleria, basant-se en les seues competències.
3. Per a millorar l’eficàcia i agilitzar la seua tramitació, els procediments relatius a les sol·licituds i declaracions del Registre Vitícola respondran al principi de màxima simplificació i podran contemplar la participació de les entitats col·laboradores.
4. Correspon a la direcció general que tinga atribuïdes les funcions en matèria de potencial de producció vitícola, la resolució dels procediments del Registre Vitícola, sense perjuí de les delegacions que pogueren produir-se.

Article 12. Declaració d’il·legalitat
Les superfícies plantades després del 31 de desembre de 2015 que no disposen d’autorització, o abans de l’1 de gener de 2016 sense un dret de replantació, es consideren plantacions il·legals de vinya i hauran de ser arrancades, previ expedient administratiu que en declare la condició d’il·legals, tramitat d’acord amb la normativa comunitària i estatal corresponent.


CAPÍTOL III
Declaracions obligatòries del sector vitivinícola

Article 13. Competència per a la recepció i tramitació de declaracions obligatòries del sector vitivinícola
1. Correspon a la conselleria amb competència en matèria d’agricultura la gestió de les declaracions obligatòries del sector vitivinícola que hagen de presentar el personal colliter i operador, d’acord amb el que estableix la normativa estatal d’aplicació.
2. No obstant això, i a fi de millorar l’eficàcia i agilitzar la seua tramitació, els procediments relatius a les declaracions obligatòries del sector vitivinícola respondran al principi de màxima simplificació i podran contemplar la participació d’entitats col·laboradores, degudament acreditades per la conselleria competent en matèria d’agricultura, d’acord amb el que preveu el capítol IV.


CAPÍTOL IV
Entitats col·laboradores

Article 14. Entitats col·laboradores
Podran ser acreditades com a entitats col·laboradores, als efectes de col·laborar en la tramitació de les sol·licituds del Registre Vitícola i declaracions previstes en aquest, les entitats següents:
a) Les organitzacions professionals agràries amb presència en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, com a entitats representatives dels interessos generals del personal agricultor, que tinguen com a mínim àmbit territorial provincial.
b) Els consells reguladors o òrgans de gestió de les figures de qualitat víniques de la Comunitat Valenciana.
c) Altres entitats que acrediten experiència i capacitat tècnica suficient per a la gestió en matèria de tramitació d’expedients en el sector vitícola.

Article 15. Prohibició d’obtindre la condició d’entitat col·laboradora
1. No podran obtindre la condició d’entitat col·laboradora, als efectes d’aquest decret, les persones o entitats en què concórrega alguna de les circumstàncies següents:
a) Haver sigut sancionades o condemnades, mitjançant una resolució o sentència ferma, a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtindre subvencions o ajudes públiques.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs voluntari, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, tret que en aquest haja adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d’acord amb la normativa en matèria concursal, sense que haja conclòs el període d’inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c) Haver donat lloc, per causa que hagueren sigut declarades culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l’Administració.
d) Estar incursa la persona física, les administradores de les societats mercantils o aquelles que ostenten la representació legal d’altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del govern i dels alts càrrecs de l’Administració general de l’Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, D’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques; o que es tracte de qualsevol dels càrrecs electius regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en aquelles o en la normativa autonòmica que regule aquestes matèries.
e) No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social establertes en les disposicions vigents, en la forma que es determine reglamentàriament.
f) Tindre la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament de paradís fiscal.
g) No trobar-se al corrent del pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinen.
2. En el cas que concórrega, posteriorment a la seua acreditació, qualsevol de les circumstàncies anteriors, se suspendrà l’acreditació i, de no esmenar-se, es perdrà la condició d’entitat col·laboradora.
3. Les entitats regulades en aquest capítol hauran d’adjuntar, a la seua sol·licitud d’acreditació, una declaració responsable com a justificació de no estar incurses en prohibicions per a obtindre la condició d’entitat col·laboradora.

Article 16. Sol·licituds d’acreditació com a entitat col·laboradora
1. Les entitats previstes en l’article 14 d’aquest decret podran sol·licitar l’acreditació com a entitat col·laboradora, conforme s’establisca en la corresponent convocatòria, mitjançant el règim previst en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
2. A la sol·licitud esmentada s’acompanyaran els documents següents:
a) Estatuts socials i les seues modificacions.
b) Si s’escau, certificat expedit per l’òrgan de l’entitat que tinga atribuïda la capacitat esmentada, d’acord amb els seus estatuts, en què conste l’adopció de l’acord pel qual s’aprova la sol·licitud de reconeixement com a entitat col·laboradora.
c) Identificació de la persona representant de l’entitat.
d) Declaració responsable de trobar-se al corrent en les seues obligacions tributàries i de Seguretat Social. Excepte manifestació expressa de la persona sol·licitant, la presentació de la sol·licitud comportarà l’autorització per a demanar el compliment esmentat a través de mitjans telemàtics.
e) Document de declaració del compliment i identificació dels extrems següents:
1r. Relació de les persones autoritzades per a l’accés a les dades i informacions continguts en aquells, amb una breu descripció de les funcions i obligacions de cada una de les persones usuàries o dels perfils de les persones usuàries amb accés a les dades de caràcter personal i als sistemes d’informació clarament definides.
2n. Declaració que adoptarà les mesures necessàries perquè el personal conega d’una forma comprensible les normes de seguretat que afecten el desenvolupament de les seues funcions, així com les conseqüències en què poguera incórrer en cas d’incompliment.
3r. Mesures de prevenció d’alteracions o pèrdues de les dades i informacions.
4t. Descripció de les mesures de seguretat tendents a evitar la intercepció i alteració de les comunicacions, així com els accessos no autoritzats.
5é. Compromís d’establir els mitjans necessaris que permeten l’existència de compatibilitat dels mitjans utilitzats per la persona emissora.
6é. Declaració que sempre que vaja a rebutjar-se qualsevol document o suport que continga dades de caràcter personal, haurà de procedir-se a la seua destrucció o esborrament, mitjançant l’adopció de mesures dirigides a evitar l’accés a la informació continguda en aquell o la seua recuperació posterior.
3. El termini màxim per a resoldre aquest procediment serà de sis mesos. Transcorregut aquest termini sense que s’haja dictat i notificat la resolució, s’entendrà desestimada la sol·licitud.

Article 17. Protecció de dades
Les entitats col·laboradores acreditades hauran de garantir, en tot moment, el compliment del que preveu la normativa estatal d’aplicació en matèria de protecció de dades.

Article 18. Efectes de l’acreditació com a entitat col·laboradora
1. L’adquisició, amb plenitud d’efectes, de la condició d’entitat col·laboradora, tan sols es produirà després de la subscripció del conveni de col·laboració.
2. El conveni subscrit tindrà una durada màxima de tres anys des de la formalització, sense perjuí de la seua rescissió a petició d’alguna de les parts, o de la possible pròrroga de la seua vigència, en cas de necessitat, mitjançant un acord entre ambdues. Tot això sense que, conjuntament, la durada total del conveni puga excedir els sis anys.

Article 19. Remissió dels escrits, sol·licituds i comunicacions efectuats per mitjans telemàtics
1. Es podrà utilitzar la unitat registral telemàtica de la conselleria competent en matèria d’agricultura per a la presentació per la ciutadania, de sol·licituds, escrits i comunicacions que es realitzen per via telemàtica, relatius als procediments administratius vinculats a les sol·licituds i declaracions regulades en la present norma.
2. Les persones sol·licitants hauran de disposar de certificat de persona usuària per a firmar digitalment les seues sol·licituds i escrits que presenten a través de mitjans electrònics.
3. Una vegada que estiga disponible el servei de notificació telemàtica, els impresos de sol·licitud hauran d’especificar la possibilitat d’optar per la notificació telemàtica.

Article 20. Entitats representants als efectes de presentació telemàtica

1. Es podrà realitzar acords de representació conforme l’article 43 de Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament d’administració electrònica de la Comunitat Valenciana. La presentació d’escrits, sol·licituds i comunicacions en nom d’una altra persona física o jurídica per via electrònica requerirà de la inscripció prèvia en el Registre de Representació amb què pretén actuar, conforme assenyala l’article 35 del Decret 220/2014. La sol·licitud d’inscripció del Registre electrònic de Representació es realitzarà conforme disposa l’article 36 del Decret 220/2014, de 12 de desembre.

2. La representació, en el marc del que preveu l’article 5 de Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, podrà acreditar-se per mitjà de qualsevol mitjà vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la seua existència; a aquests efectes s’entendrà acreditada la representació realitzada mitjançant l’apoderament apud acta, efectuat per compareixença personal o compareixença electrònica en la corresponent seu electrònica, o mitjançant l’acreditació de la seua inscripció en el registre electrònic d’apoderaments. La representació serà degudament custodiada per l’entitat representant i s’entregarà còpia firmada a la persona representada.



CAPÍTOL V
Del règim sancionador

Article 21. Inici del procediment sancionador
1. El procediment podrà iniciar-se d’ofici per acord de l’òrgan competent, bé per iniciativa pròpia o com a conseqüència d’orde superior, a petició raonada d’altres òrgans o per denúncia.
2. Serà competent per a incoar els expedients i realitzar els nomenaments dels qui hagen d’instruir-los, la persona titular de la direcció territorial corresponent.
3. L’acord d’iniciació es comunicarà a la Instrucció del procediment, amb trasllat de quantes actuacions existisquen respecte d’això, i es notificarà a les persones interessades.

Article 22. Resolució dels expedients
La competència per a resoldre els expedients sancionadors per les infraccions regulades en la Llei 2/2005, de 27 de maig, de la Generalitat, d’ordenació del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana, en la normativa comunitària i en l’estatal de concordant i pertinent aplicació, correspon:
a) A la persona titular de la conselleria competent en matèria d’agricultura i alimentació, per la comissió d’infraccions molt greus.
b) A la persona titular de la secretaria autonòmica, per la comissió d’infraccions greus.
c) A la persona titular de la sotssecretaria, per la comissió d’infraccions lleus.

Article 23. Prescripció d’infraccions i sancions
En la prescripció d’infraccions i sancions caldrà ajustar-se al que disposa la Llei 24/2003, de 10 de juliol, de la vinya i el vi.


DISPOSICIÓ ADDICIONAL

Única. Incidència pressupostària
El compliment i desenvolupament d’aquest decret no podrà tindre cap incidència en la dotació dels capítols de despesa assignats a la conselleria en la data de publicació, i en tot cas hauran de ser atesos amb els mitjans personals i materials de la conselleria competent per raó de la matèria.


DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA

Única. Acreditació d’entitats col·laboradores
Les sol·licituds d’acreditació com a entitat col·laboradora que s’hagueren efectuat amb anterioritat a l’entrada en vigor d’aquesta norma, i que pogueren resultar degudament acreditades, podran ser resoltes tenint en compte la petició efectuada amb anterioritat.


DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Única. Derogació
1. Queda derogat el Decret 145/2014, de 5 de setembre, del Consell, que regula el Registre Vitícola i les declaracions obligatòries del sector vitícola a la Comunitat Valenciana.
2. Queden derogats els articles 4 i 5 del capítol II del Decret 8/2007, de 19 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 2/2005, de 27 de maig, de la Generalitat, d’ordenació del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana.
3. Alhora, queden derogades totes les disposicions del mateix rang o d’un rang inferior que s’oposen al que disposa aquesta norma.


DISPOSICIONS FINALS

Primera. Habilitació
S’autoritza la persona titular de la conselleria competent en matèria d’agricultura, per a dictar els actes o disposicions necessàries per al desenvolupament i execució d’aquest decret.

Segona. Entrada en vigor
Aquest decret entrarà en vigor l’endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 26 de maig de 2017

El president de la Generalitat,
XIMO PUIG I FERRER
La consellera d’Agricultura, Medi Ambient,
Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural,
ELENA CEBRIÁN CALVO

linea
Mapa web