Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 5 d'abril de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista definitiva d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del servici específic d'admissió a efectuar el 19 d'abril de 2011. [2011/4170]

(DOGV núm. 6499 de 11.04.2011) Ref. Base de dades 004386/2011

RESOLUCIÓ de 5 d'abril de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista definitiva d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del servici específic d'admissió a efectuar el 19 d'abril de 2011. [2011/4170]
Dins del marc del Decret 52/2010, de 26 de març, del Consell, la Resolució d'11 de gener de 2011, de la Conselleria de Governació (DOCV núm. 6443, de 21 de gener), va aprovar les bases generals i la convocatòria de la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del servici específic d'admissió a efectuar el dia 19 d'abril de 2011.

En virtut del procediment establit, la Resolució de 3 de març de 2011, de la Conselleria de Governació (DOCV núm. 6478, d'11 de març), va publicar la llista provisional d'admesos i exclosos per a la referida prova avaluadora. Així mateix, s'obria un termini de deu dies hàbils per a procedir, per part dels aspirants, a l'esmena de la documentació no aportada o aportada amb deficiències.
En este marc, l'article 5 paràgraf 3 de la Resolució d'11 de gener preveu que, en el termini de deu dies hàbils a comptar de la finalització del termini d'esmena, la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana publicarà, en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i als taulers d'anuncis del Departament en les tres províncies, la llista definitiva d'admesos i exclosos de la convocatòria. En la publicació esmentada s'indicarà hora i lloc en què tindrà lloc la prova avaluadora.

En conseqüència, la present resolució, una vegada transcorreguts els terminis establits per a l'esmena de la documentació per part dels aspirants, té com a finalitat continuar el procediment iniciat seguint la tramitació establida en la referida Resolució d'11 de gener.

Per tot això, i d'acord amb l'article 5 adés citat, en relació amb l'article 10 del Decret 100/2007, de 13 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Governació, i amb l'article 12 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, resolc:

Primer
Publicar, a proposta de la Comissió avaluadora a què es refereix l'article 6 de la Resolució d'11 de gener de 2011, el llistat definitiu d'admesos (Annex I d'esta resolució) i el llistat provisional d'exclosos (Annex II) per a la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servici Específic d'Admissió, que tindrà lloc el dia 19 d'abril de 2011.


Segon
La realització de les proves avaluadores serà a les 10.00 hores del dia 19 d'abril de 2011.

Tercer
Els llocs de realització de les proves avaluadores del personal del Servici Específic d'Admissió seran:
- Província d'Alacant: Universitat d'Alacant. Seu ciutat d'Alacant. Adreça: avinguda Ramón y Cajal, núm. 4.
- Província de Castelló: dependències de la Direcció Territorial de la Conselleria de Governació a Castelló. Adreça: carrer Major, núm. 78, de Castelló de la Plana.
- Província de València: dependències de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut (EVES). Adreça: carrer Juan de Garay, núm. 21, de València.

Quart
Els aspirants que n'hagen estat exclosos podran, en el termini establit en l'article 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, interposar recurs d'alçada davant el secretari autonòmic de Governació, tal com estableix l'article 5.3 de la Resolució d'11 de gener de 2011.

Cinquè
Les llistes que consten en els annexos d'esta resolució inclouran, si és el cas, els aspirants que, sense haver estat inclosos en els llistats d'admesos i exclosos de la Resolució de 3 de març de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, van acreditar després de la publicació esmentada, que havien presentat en termini la documentació exigida per a la convocatòria i que, en conseqüència, tenien el dret a poder realitzar les proves avaluadores previstes.


València, 5 d'abril de 2011.- La directora general de Seguretat i Protecció Ciutadana, p. s., la directora general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Emergències: Irene Rodríguez Rodrigo.

linea
Mapa web