Ficha disposicion

Ficha disposicion





Extracte de la Resolució de 19 de abril de 2021, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca la concessió de huit beques per a la realització de pràctiques professionals en matèria de participació ciutadana, transparència i bon govern, en les dependències d'aquesta conselleria, durant els exercicis 2021 i 2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9069 de 26.04.2021
Número identificador:  2021/4181
Referència Base de Dades:  003712/2021
 



Extracte de la Resolució de 19 de abril de 2021, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca la concessió de huit beques per a la realització de pràctiques professionals en matèria de participació ciutadana, transparència i bon govern, en les dependències d'aquesta conselleria, durant els exercicis 2021 i 2022. [2021/4181]

BDNS (identif.): 558830.

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatoria, el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades nacional de subvencions

https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/558830



Primer. Persones beneficiàries

Podran beneficiar-se d'aquestes beques, joves amb titulació universitària, mitjançant la realització de pràctiques professionals en les dependències de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica durant els exercicis 2021 i 2022, que complisquen, en la data de finalització del termini de les sol·licituds, els requisits recollits en el resolc cinqué de la convocatòria.



Segon. Objecte

1. Les beques a concedir seran huit, i estaran destinades a llicenciats/des o graduats/des en les titulacions que a continuació es detallen i segons la distribució següent:

Titulació universitària en Dret: una beca.

Titulació universitària en Ciències Polítiques: dues beques.

Titulació universitària en Sociologia: dues beques.

Titulació universitària en Publicitat i Relacions Públiques: una beca.



Titulació universitària en Informació i Documentació: dues beques.



2. Les pràctiques es realitzaran en la seu de la Conselleria amb competències en matèria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, en aquelles unitats administratives amb funcions en matèria de participació ciutadana i de transparència.



Tercer. Bases reguladores

Ordre 1/2019, de 28 de novembre, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, s'aproven les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en els centres directius de la Conselleria, que van ser publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8692, de data 5 de desembre de 2019.



Quart. Import

Les beques previstes en la present convocatòria es finançaran amb càrrec a les aplicacions pressupostàries que es detallen a continuació: i el seu equivalent per a l'exercici 2022,



Anualitat 2021:

22.02.01.112.90, S4049000 «Beques d'especialització

professional en participació ciutadana» 28.800,00 euros.

22.02.02.121.10, S8331000 «Beques d'especialització

professional en transparència i bon govern» 28.800,00 euros.



Anualitat 2022:

Condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.

– «Beques d'especialització professional

en participació ciutadana» 28.800,00 euros.

– «Beques d'especialització professional

en transparència i bon govern» 28.800,00 euros.



Quantia total màxima: 115.200,00 euros



Cinqué. Termini de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de la present resolució de convocatòria en extracte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisé. Altres dades

1. Les persones aspirants a obtindre una beca presentaran, exclusivament per via electrònica, una única sol·licitud i el currículum de manera completa, segons models normalitzats.

2. Tots dos documents són obligatoris i estaran accessibles en la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es). En emplenar aquests formularis s'obtindrà l'autobaremació inicial dels mèrits adduïts en el currículum, que es calcularà de manera automàtica a partir de la informació aportada en aquest. El resultat d'aquesta baremació es visualitzarà com un camp més del formulari.

3. Criteris de valoració: els criteris que serviran de base per a l'atorgament de les beques convocades mitjançant la present resolució seran els previstos en l'article 11 de l'Ordre 1/2019.

4. Duració: el període de duració de les beques serà de dotze mesos des de la data que s'indique en la resolució de concessió, que serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. El període de duració podrà prorrogar-se sense necessitat de nova convocatòria, per un període màxim de dotze mesos addicionals, sempre que existisca crèdit adequat i suficient i que l'exercici de l'activitat que s'està efectuant així ho requerisca o aconselle.

5. Règim de pagaments: a l'efecte de pagament i justificació d'aquestes, s'estarà al que s'estableix en l'article 14 de l'Ordre 1/2019.



València, 19 d'abril de 2021.– La consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica: Rosa Pérez Garijo.

Mapa web